Napisano 27 Marzec 201510 l Cześć! Piszę bo mam problem z pracowaniem na plainach. Chodzi o sytuację w której mam poprzecinać jakieś plejny i w efekcie końcowym zaczynają mi się robić trójkątne obiekty. Po narzuceniu Turbo S. zawsze coś gdzieś ucieka. Ktoś kiedyś wspominał na forum, że jest na YT film na którym jest wszystko pięknie wytłumaczone, co robić by unikać trójkątnych elementów. Najwięcej problemów mam po użyciu cut. Czy ktoś może mi podesłać jakiś film lub dać kilka rad?
Napisano 28 Marzec 201510 l Hej, Zrób screeny, będzie wiadomo o co dokładnie chodzi. Generalnie trójkąty a nawet n-gon'y nie są czymś złym. Jeśli znajdują się w dobrych miejscach i nie deformują modelu niech tam będą. Na płaskich powierzchniach trójkąty nie sprawią Ci żadnych problemów. Ja nie zostawiam n-gonów bo ich nie lubię. Ale trójkąty mi nie przeszkadzają. Niekiedy lepszy trójkąt niż na siłę wpychany quad.
Napisano 28 Marzec 201510 l Ucz się wszystko robić z quadów. w niektórych przypadkach można zostawić trójkąt, ale lepsze quady, choćby potem do rzeźbienia czy prawidłowej animacji.No i - displacement map. quady to norma. Edytowane 28 Marzec 201510 l przez qnaman