Napisano 6 Kwiecień 20159 l Hej, Chciałbym importowac SPLINE CAGE wykonany w 3ds Max do MODO, jak to poprawnie wykonac? Czy jest różnica podczas importu zwykłych spline'ów a NURBS spline?
Napisano 7 Kwiecień 20159 l hmm, oj obawiam sie, ze takich natywnych dla danego softu rzeczy to sie latow nie poprzenosi bez konwersji na cos widzialnego (2 point poly choc to tez jest taki longshot).
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Autor Eksportowałem z 3ds Max do AI, i MODO ładnie to otworzyło. Niestety nie mogę otrzymac tego po co do MODO się wybrałem, otóż chciałbym wypełniac powierzchnie w zamkniętych 4 ścianach spline'ów za pomocą Draw Patch Jaka jest zasada działania Draw Patch w MODO? Szukam właśnie jakiegoś tutoriala.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto