2013 Napisano 6 Kwiecień 2015 Napisano 6 Kwiecień 2015 Hej, Chciałbym importowac SPLINE CAGE wykonany w 3ds Max do MODO, jak to poprawnie wykonac? Czy jest różnica podczas importu zwykłych spline'ów a NURBS spline?
uzumakishadow Napisano 7 Kwiecień 2015 Napisano 7 Kwiecień 2015 hmm, oj obawiam sie, ze takich natywnych dla danego softu rzeczy to sie latow nie poprzenosi bez konwersji na cos widzialnego (2 point poly choc to tez jest taki longshot).
2013 Napisano 7 Kwiecień 2015 Autor Napisano 7 Kwiecień 2015 Eksportowałem z 3ds Max do AI, i MODO ładnie to otworzyło. Niestety nie mogę otrzymac tego po co do MODO się wybrałem, otóż chciałbym wypełniac powierzchnie w zamkniętych 4 ścianach spline'ów za pomocą Draw Patch Jaka jest zasada działania Draw Patch w MODO? Szukam właśnie jakiegoś tutoriala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się