Skocz do zawartości

[modo] Problem z Depth Output


Anabell

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać.

Otóż problem jest następujący: było dobrze, a jest źle - czyli depth wygląda, jak alpha.

Nie ma znaczenia, czy ustawię max depth na 1 m, 200 m, czy 2 km. Kombinacje różnego rodzaju nie pomagają. Najgorsze, że w nowej scenie dzieje się tak samo. Stało się to przed instalacją sp 4, ale po instalacji jest to samo.

 

Może ktoś z Szanownych Userów ma jakiś pomysł, co mogłem kliknąć, albo co zrobić?

Modo 801 sp 4.

 

Z góry dziękuję za nieocenioną pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noo, tak Panowie, macie rację, ale... nie w tym przypadku. Wywalałem kilka razy depth output i jest to samo.

Scena była robiona w 601, ale potem w 801 hulało wszystko. Najdziwniejsze, że jak robię zupełnie nową scenę, to problem się powtarza. Plik cfg również kasowałem, ale to też do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ustawiles sobie w channel editorze maximum depth ale trzeba tez jeszcze zakliknac remap pixel values albo renderowac w takim ustawieniu do exra (32bity) i wtedy odznaczyc clamp output.

Czyli.

A) Wlaczone clamp output, wlaczone remap pixel values, ustawione maximum depth, render do 8bit

B) Wylaczone clamp output, wylaczone remap pixel values, nie trzeba ustawiac maxmium depth, render do exr 32 bity.

 

Ach no i wylaczone aa na tym outpucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności