Jump to content

[modo] Problem z Depth Output


Anabell

Recommended Posts

Powitać.

Otóż problem jest następujący: było dobrze, a jest źle - czyli depth wygląda, jak alpha.

Nie ma znaczenia, czy ustawię max depth na 1 m, 200 m, czy 2 km. Kombinacje różnego rodzaju nie pomagają. Najgorsze, że w nowej scenie dzieje się tak samo. Stało się to przed instalacją sp 4, ale po instalacji jest to samo.

 

Może ktoś z Szanownych Userów ma jakiś pomysł, co mogłem kliknąć, albo co zrobić?

Modo 801 sp 4.

 

Z góry dziękuję za nieocenioną pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Noo, tak Panowie, macie rację, ale... nie w tym przypadku. Wywalałem kilka razy depth output i jest to samo.

Scena była robiona w 601, ale potem w 801 hulało wszystko. Najdziwniejsze, że jak robię zupełnie nową scenę, to problem się powtarza. Plik cfg również kasowałem, ale to też do bani.

Link to comment
Share on other sites

Ok, ustawiles sobie w channel editorze maximum depth ale trzeba tez jeszcze zakliknac remap pixel values albo renderowac w takim ustawieniu do exra (32bity) i wtedy odznaczyc clamp output.

Czyli.

A) Wlaczone clamp output, wlaczone remap pixel values, ustawione maximum depth, render do 8bit

B) Wylaczone clamp output, wylaczone remap pixel values, nie trzeba ustawiac maxmium depth, render do exr 32 bity.

 

Ach no i wylaczone aa na tym outpucie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy