Mirrage Napisano 22 Kwiecień 2015 Share Napisano 22 Kwiecień 2015 Wypaliłem sobie animację rybki na 48 klatkach i chciałem ją eksportować do FBX by wykorzystać ją w innym programie lecz po wykonaniu eksportu do FBX niestety nie porusza się już. Eksportowałem z włączonym bejkowaniem i bez lecz nic to nie zmieniło. Poniżej wrzucam to co chcę eksportować czyli tylko mesh z wypalonym ruchem. Rybka nie posiada żadnych kości jeśli to miałoby mieć jakiekolwiek znaczenie. Jakieś wskazówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 22 Kwiecień 2015 Share Napisano 22 Kwiecień 2015 Zeby byla zapisana animacja, musza byc kosci, format FBX nie keszuje vertexow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 22 Kwiecień 2015 Share Napisano 22 Kwiecień 2015 fbx nie musi miec kosci w animacji. Sam wrzucam aniamcje do u4 bez kosci. W opcjach przy exporcie musisz miec zaznaczone ze exportujesz animacje. Albo w imporcie w innym sofcie masz problem .Podobnie mialem z u4 ale to rozgryzlem. Sprobuj wexportowac i zainportowac zpowrotem dp mayi ten obiekt to wyjasni Ci gdzie lezy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 22 Kwiecień 2015 Share Napisano 22 Kwiecień 2015 A to ciekawe, nie wiedzialem, ze keszuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 A model jest zeskinowany? Czy parentowany na hierahi? jak parentowany to zrob skiny. Tylko odparentuj wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się