cimathel Napisano 6 Maj 2015 Napisano 6 Maj 2015 (edytowane) W celach rozwojowo-ćwiczeniowych próbuję swoich sił w "otwartych terenach" i na tapetę wziąłem motyw wymyślonej alejki ze starymi kamienicami gdzieś we Francji. Powoli kończę modelowanie głównych elementów i zabieram się za detale. Daję na razie screen z viewportu. Docelowa scena ma być nocna z IBL i światłami latarni + neon klubu Le Grande Macabre. Będę dorzucał co jakiś czas nowe elementy. UV już w większości zrobione, tekstury będą proceduralne, z pluginu substance i trochę malowania w mudbox. Zbędne poligony ze środkowej kamienicy, które są widoczne we viewporcie już wywaliłem. Za wszelkie komentarze będę serdecznie wdzięczny. Edytowane 13 Maj 2015 przez cimathel
Lukasz2244 Napisano 7 Maj 2015 Napisano 7 Maj 2015 Fajnie się zapowiada. Czeka Cię dużo pracy. Czekam na więcej.
cimathel Napisano 13 Maj 2015 Autor Napisano 13 Maj 2015 Mały update. Kilka renderów. Trochę mam problem z teksturami. Jak byście się za to zabrali? Środkową kamienicą rozbiłem sobie na 4 uv tiles. Zrzuciłem sobie teksturę cegieł do fotoszopki i chciałem tam nad nią pracować, ale po powrocie wygląda to średnio. Jest jakiś uniwersalny workflow na teksturowanie budynku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się