Napisano 6 Maj 20159 l W celach rozwojowo-ćwiczeniowych próbuję swoich sił w "otwartych terenach" i na tapetę wziąłem motyw wymyślonej alejki ze starymi kamienicami gdzieś we Francji. Powoli kończę modelowanie głównych elementów i zabieram się za detale. Daję na razie screen z viewportu. Docelowa scena ma być nocna z IBL i światłami latarni + neon klubu Le Grande Macabre. Będę dorzucał co jakiś czas nowe elementy. UV już w większości zrobione, tekstury będą proceduralne, z pluginu substance i trochę malowania w mudbox. Zbędne poligony ze środkowej kamienicy, które są widoczne we viewporcie już wywaliłem. Za wszelkie komentarze będę serdecznie wdzięczny. Edytowane 13 Maj 20159 l przez cimathel
Napisano 13 Maj 20159 l Autor Mały update. Kilka renderów. Trochę mam problem z teksturami. Jak byście się za to zabrali? Środkową kamienicą rozbiłem sobie na 4 uv tiles. Zrzuciłem sobie teksturę cegieł do fotoszopki i chciałem tam nad nią pracować, ale po powrocie wygląda to średnio. Jest jakiś uniwersalny workflow na teksturowanie budynku?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto