Posted May 6, 20159 yr W celach rozwojowo-ćwiczeniowych próbuję swoich sił w "otwartych terenach" i na tapetę wziąłem motyw wymyślonej alejki ze starymi kamienicami gdzieś we Francji. Powoli kończę modelowanie głównych elementów i zabieram się za detale. Daję na razie screen z viewportu. Docelowa scena ma być nocna z IBL i światłami latarni + neon klubu Le Grande Macabre. Będę dorzucał co jakiś czas nowe elementy. UV już w większości zrobione, tekstury będą proceduralne, z pluginu substance i trochę malowania w mudbox. Zbędne poligony ze środkowej kamienicy, które są widoczne we viewporcie już wywaliłem. Za wszelkie komentarze będę serdecznie wdzięczny. Edited May 13, 20159 yr by cimathel
May 13, 20159 yr Author Mały update. Kilka renderów. Trochę mam problem z teksturami. Jak byście się za to zabrali? Środkową kamienicą rozbiłem sobie na 4 uv tiles. Zrzuciłem sobie teksturę cegieł do fotoszopki i chciałem tam nad nią pracować, ale po powrocie wygląda to średnio. Jest jakiś uniwersalny workflow na teksturowanie budynku?
Create an account or sign in to comment