Jump to content

Featured Replies

Posted

W celach rozwojowo-ćwiczeniowych próbuję swoich sił w "otwartych terenach" i na tapetę wziąłem motyw wymyślonej alejki ze starymi kamienicami gdzieś we Francji. Powoli kończę modelowanie głównych elementów i zabieram się za detale. Daję na razie screen z viewportu. Docelowa scena ma być nocna z IBL i światłami latarni + neon klubu Le Grande Macabre. Będę dorzucał co jakiś czas nowe elementy. UV już w większości zrobione, tekstury będą proceduralne, z pluginu substance i trochę malowania w mudbox. Zbędne poligony ze środkowej kamienicy, które są widoczne we viewporcie już wywaliłem. Za wszelkie komentarze będę serdecznie wdzięczny.

 

 

5xrb4m.jpg

Edited by cimathel

  • Replies 2
  • Views 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Mały update. Kilka renderów. Trochę mam problem z teksturami. Jak byście się za to zabrali? Środkową kamienicą rozbiłem sobie na 4 uv tiles. Zrzuciłem sobie teksturę cegieł do fotoszopki i chciałem tam nad nią pracować, ale po powrocie wygląda to średnio. Jest jakiś uniwersalny workflow na teksturowanie budynku?

 

2ykaoue.jpg

 

2qdxv2r.jpg

 

14jlw1z.jpg

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy