Sok Napisano 9 Maj 2015 Napisano 9 Maj 2015 (edytowane) Cześć, mam mały problem z raczej prostym materiałem. Przeźroczysty plastik z lekkim fogiem. Na sześciennej podstawie widać dziwne załamania światła. Render jeszcze roboczy - wychodzi to tak: Ten wygięty fragment plastiku, który łączy się z sześcienną podstawą, a na którym opiera się zegarek (bo wyżej widać fragment zegarka) ma dodany ten sam materiał. W scenie nic szczególnego nie ma co mogłoby zaburzać te odbicia/załamania: Jest jeszcze Dome z HDRI studyjnym którego nie widać na screenie. Materiał również nic szczególnego nie zawiera: Nie ma żadnych nakładających się poligonów, wszystkie face'y odwrócone w dobrą stronę. Podpowie mi ktoś w czym problem? Edytowane 9 Maj 2015 przez Sok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się