Skocz do zawartości

3de Warszawa OrganicEnv-Modeler Artist - Maya, Houdini, Modo, Speedtree, Vue


Rekomendowane odpowiedzi

OrganicEnv-Modeler Artist

 

3de w Warszawie poszukuje osoby odpowiedzialnej wyłącznie za tworzenie modeli "organicznych"

takich jak drzewa, wszelkie rośliny, skały, lodowce, pustynie, doliny, itp.

Oczekujemy dużego zaangażowania jak i ambitnego podejścia do pracy. Bardzo ważne jest zdobyte już

doświadczenie i umiejętności. Projekty nad którymi pracujemy są długoterminowe.

 

Od odpowiedniej osoby oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu Maya lub Houdini, Modo, Speedtree, Vue, itp.

Od osób na powyższe stanowisko nie wymagamy umiejętności budowania rigów, animowania lub renderowania.

 

Mile widziane:

 

Umiejętność pracy nad modelami w Zbrush, Mudbox, itp.

Orientacja w programach takich jak Adobe Photoshop, TVPaint, Krita lub podobnych do kompozycji i rysunku.

Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows.

Znajomość etapów postprodukcji.

Odrobina języka angielskiego.

 

Wszystkim specjalistom od 3dsMax, XSI, Cinema, Lightwave, i innych pakietów serdecznie dziękujemy.

Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie.

 

Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp.

(max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "organicEnv-modeler-artist".

 

W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji

(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności