Skocz do zawartości

olaf3de

Members
  • Liczba zawartości

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana olaf3de w dniu 15 Listopad 2009

Użytkownicy przyznają olaf3de punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poland

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

olaf3de's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

148

Reputacja

  1. JUNIOR HARDSURFACES MODELER 3DE w Warszawie zajmujące się animacją i efekatmi wizualnymi bardzo pilnie poszukuje osoby na stanowisko "junior hardsurfaces modeler" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Głównym zadaniem będzie modelowanie pojazdów, jeżdżących, latających, kroczących, przedmiotów, propsów, modeli nieorganicznych, itp. Pipeline 3DE jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania MAYA jako narzędzia bazowego. Dodatkowe zalety: Umiejętność pracy w innych programach do modelingu. Podstawowa znajomość budowy maszyn, mechaniki. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. pod adresem https://www.3de.com.pl/jobs i wypełnienie formularzu JOIN US.
  2. RENDER ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją i efektami wizualnymi pilnie poszukuje osoby na stanowisko "render artist" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania Vray dla Maya lub Mantra dla Houdini. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w oświetlaniu scen. Radzenie sobie z kompozycją obrazu. Umiejętność budowy shader'ów, tworzenia textur. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "render_artist". W przesłanym zgłoszeniu prosimy dopisać klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  3. CHARACTER MODEL ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją i efektami wizualnymi pilnie poszukuje osoby na stanowisko "character model artist" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania Maya jako narzędzia bazowego. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w budowaniu modeli z odpowiednią topologią. Podstawowa znajomość budowy anatomii ludzi, zwierząt, owadów. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Znajomość różnych programów do modelingu. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "character_model_artist". W przesłanym zgłoszeniu prosimy dopisać klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  4. HARDSURFACE MODEL ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją, postprodukcją filmową i efekatmi wizualnymi bardzo pilnie poszukuje osoby na stanowisko "modelarz hardsurface" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Głównym zadaniem będzie modelowanie pojazdów, jeżdżących, latających, kroczących, przedmiotów, propsów, modeli nieorganicznych, itp. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania MAYA jako narzędzia bazowego. Dodatkowe zalety: Umiejętność pracy w innych programach do modelingu. Podstawowa znajomość budowy maszyn, mechaniki. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "modelarz_hardsurface". W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  5. Marcinie :) Fajanie że się wbiłeś w temat. Kto jak kto ale właśnie Ty jesteś jednym z "tych" którzy słusznie powinni być nazywani Artystami w CG. Twoje rzeczy są genialne, wyjątkowe w pewnym sensie. Masz talent, skilla, masz to coś :) To co pisałem wcześniej. Faktycznie jest tak że właśnie Ci, którzy robią coś "genialnego" mają na tyle skromności w sobie i dystansu do swojej pracy że śmiało mogą sie nazywać rzemieślnikiem a nie Artysta przez duże A. Szacun dla tych wszystkich rzemieślników którzy są Artystami :)
  6. Nie wpis w wikipedii jest zły (definicja Artysty). "Szydercze" nazywanie niektórych osób z branży CG "rzemieślnikami" zwłaszcza tych którzy dostają jakieś nagrody ( np. Oskara za efekty specjalne CG) może być smutne czy trochę uwłaczające. W tej samej wikipedii w wersji angielskiej jest taka definicja: CG Artists work with the development or production of 3D or 2D world and models to video games. Normally a CG Artist works with finding the balance between artistic sensibilities and technical understanding in an effort to make a video game which works in accordance with an already planned game concept create by a development team.[1] A CG Artist usually work close with game directors, art directors, animators, game designers and level designers in a video game development team. The CG Artists cooperation with the animators in particular are often concentrated around production character models into the video game that work in associated with the animation. The CG Artists cooperation with the game programmer is often focused on the work the 3D models and check that the 3D models functions works inside the game engine. The CG Artists work with the art directors, visual designers and the level designers is often about texturing of the 3D models.[2] In the case of the cooperation between the Lead CG Artist and respectively the game director and the project manager this type of work is usually about the more organizational part of video games development like planning and assessing the scope of the work in relation to available time and resources in a video games development team.[3] 2D and 3D art are both correctly known by these artist, they take a main platform in which they are good at and then design in that medium for video games, well they also have knowledge in architectural walkthroughs, advanced animation and visual effects.[4] Tools they mostly use are drawing paper, pencil, software [i.e.; 3d/2d designing, animation and game engines].[5] With the raising of technology they have now variety of efficient high performance mouses, Interactive Pen Displays & Tablet Styluses. They mostly start their carrier with an animation school or an Arts Discipline or computer science. Talking about skills they work on are story telling, scripting, sketching, painting, concept art, 2d animation, 3d modeling, 3d animation, recording, video editing, game integration. Szukałem definicji "CG rzemieślnik" ale nie znalazłem. Nawet szukałem "CG craftsman"... bez powodzenia. Mogę zajrzeć głębiej do realnej, papierowej encyklopedii wiedzy powszechnej pwn z roku 1973-76 ale tam raczej nie będzie definicji CG Artysty. Właśnie czy nie "tu i teraz, nasza cywilizacja" zdefiniowała kim są ci ludzie którzy pracują przy efektach ? (jak wyżej)
  7. Agdybybyl napisał: Wikipedia: Artysta – osoba tworząca (wykonująca) przedmioty materialne, lub utwory niematerialne mające cechy dzieła sztuki. Artysta – twórca tym różni się od rzemieślnika – odtwórcy, że swoje dzieła tworzy w oparciu o własną koncepcję, nadając im niepowtarzalny charakter. Dzięki temu dzieła znanych artystów rozpoznawane są bez potrzeby oglądania ich sygnatur. Dlatego nawet supervisor ani lead (czyli brygadzista i kierownik) nie są artystami, oni tylko pilnują tego co chciałby reżyser na podstawie scenariusza......... i najważniejsze.... na co się zgodzi producent, a właściwie ekonomia, bo on (producent naciskany przez sponsorów) ma tylko sprawić sprzedaż jak największej liczby biletów.... więc najczęściej w wyniku działań "artystów" nie otrzymujemy sztuki tylko produkt dla wszystkich (samochód, papier toaletowy). Promocja w tym wypadku jest "sztuką".... ona kreuje i na nią się nie szczędzi środków....:))) Tyle na temat nadużywania słowa artysta....:)))... i pisania go z dużej litery...:)))) Tak ja to widzę, ale nawet różnorodność spojrzeń tworzy tylko półprawdy.... chyba, że się coś zmieniło..... może już nie nadążam....:))))))))) Hej. Zastanawiałem się chwilę czy mam pociągnąć ten temat i coś jeszcze odpisać. Postanowiłem jednak stanąć w obronie Artystów z dużej litery :) Bardzo dziękuję w imieniu swoim i innych osób które czytują to forum iż zostało nam przypomniane kim jest Artysta (według Wikipedii) i z jakiego powodu tak się ich nazywa. Jak rozumiem też przez to co napisałeś i co sugerujesz jesteś w jakimś sensie "obużony" lub "zniesmaczony" iż tak się nazywa w branży CG tysiące ludzi, którzy Twoim zdaniem zdecydowanie są rzemieślnikami a nie Artystami. Czy dobrze rozumiem ? Jeśli tak się stało przez to co napisałem wcześniej w moim poście mocno Cię przepraszam. Moim celem nie było obrażać, oburzać, zniesmaczać, drażnić, naśmiewać się, drwić, itd. nikogo z czytających. Ja jednak jestem mocno zaniepokojony iż określenie mianem Artysta + (określenie dziedziny), dziesiątek, setek, tysięcy bardzo zdolnych i wyjątkowych ludzi z naszej branży tworzących wspaniałe ruchome obrazy powoduje pewnego rodzaju "oburzenie" czy "zniesmaczenie". Staje się to powodem do rozmowy i oceny czy to faktycznie Artyści czy po prostu rzemieślnicy ???... Osobiście uważam że niektórzy rzemieślnicy nie powinni być w pewnym sensie "gorsi", "słabsi", "prości"... Bywa tak że rzemieślnik też jest Artystą w tym co robi, tworzy. Artyści w branży CG: Dzięki tym Artystom wybrane grupy ludzi zaczynają zdobywać pewną "wrażliwość", której nigdy wcześniej by nie zdobyli. Dzięki tym Artystom mamy genialne opowieści, które nas fascynują, inspirują, cieszą, smucą, czasami kształtują wyjątkową osobowość człowieka. Dzięki tym Artystom mamy setki nowych technologi, a dzięki nim z roku na rok przez dekady te kolorowe obrazki są coraz lepsze, fajniejsze, ciekawsze pod względem jakości, kolorów, możliwości budowania historii w ujęciach. Tak, szkoda że nie zawsze te możliwości są dobrze wykorzystane przez reżyserów czy producentów filmów. Dzięki tym Artystom taki Supervisor czy Lead (czyli brygadzista i kierownik) też staje się Artystą. To naprawdę wielka sztuka nawet w prowadzeniu projektów gdzie ma się pod sobą 10, 100, 1100 osób którzy też mają swoje własne ambicje stworzyć, dać coś od siebie przy każdym projekcie który tworzą. Taki Sup czy Lead musi umieć dobrze dobierać słowa, łączyć pewne sytuacje, doskonale zarządzać tymi ludźmi a czasami samemu nagle siadać do komputera i ratować sytuację. Dzięki tym Artystom poczynając od samego dołu w hierarchii ( koncepciarzy, modelarzy, animatorów, symulantów, texruników???, rendererów ???, kompozerów, kończąc na Supervisor'ach, Lead'ach, Senior'ach taki po prostu pan reżyser ma możliwość też stać się pewnego rodzaju Artystą. Gdyby nie ci wszyscy "inni" nie pokazali by takiej czy innej historii w taki czy inny sposób. Wydaje mi się iż nie bez powodu w tej właśnie branży przyjęło się od samego początku wiele lat temu nazywać tych wszystkich ludzi Artystami. Oczywiście głównie za granicą. Przez to iż czynnie biorę udział (grubo ponad 20 lat) w tym zawodzie mam przeogromny szacunek do wszystkich osób które robią te kolorowe obrazki. Siedzą całe lata przy komputerach i klikają myszką. Tworzą coś co dla mnie osobiście jest pewną "magią". Pewną "sztuką", którą trzeba zobaczyć i przeżyć samemu. Właśnie dlatego specjalnie napisałem Artyści przez dużą literę A. Po prostu mam ogromny szacunek dla tych wszystkich ludzi którzy tworzą tą magię kina. PS. Od czasu do czasu niektórzy ludzie nazywają mnie Artystą... Strasznie nie lubię jak tak na mnie mówią. Znowu przez szacunek do tych których ja uważam za Artystów w tej branży, a mi jeszcze bardzooooo, bardzo, daleko do bycia Artystą takim jak Ci których ja podziwiam za to co robią.
  8. Moim skromnym zdaniem jest tak że TVN jak każda inna stacja musi coś pokazywać w niusach. Oskary rozdane to super niusik! To że brał w tym udział polak, a doskonale wiemy że nie był jedyny w MPC to jasne... Artystów z polski było przy tej produkcji 15, 16 osób? Dodatkowo z WETA DIGITAL był conajmniej jeden polski Artysta. Miał bardzoooo poważne i odpowiedzialne zadanie przy tej produkcji :) Czyli Jacek nie był jedyny... Ale wielkie gratulacje za ciężką i genialną pracę składam dla wszystkich i polaków i nie polaków. Kawał dobrej roboty. Adek pisze: "Jeśli Klicek pijesz do tego, że są inne produkcje przy których pracowali rodacy, a o nich nie piszą - max3d.pl może napisać, tylko musi o tym wiedzieć. " Jest ich bardzo dużo. W wielu firmach na całym świecie siedzą już polacy. Są na różnych stanowiskach od zwykłych Artystów do Supervisor'ów, Lead'ów, Senior'ów itd. Mam stały kontak z niektórymi z nich i najczęściej jest tak iż pytani o daną produkcję i prace przy czymś nie za bradzo chcą otym mówić i opowiadać. Mają NDA, a dodatkowo są bardzo skromni. Nie chwalą się tym co robia i robili. Trzeba czasami z nich to wręcz wyciągać. Czasami się udaje :) A jak chcecie wiedzieć kto i co robi to wystarczy poczytać do samego końca bardzo uważnie napisy końcowe. Tam raczej prawie zawsze jest lista wszystkich Artystów którzy coś robili przy danej produkcji. Jest jednak kilka wyjątków gdzie setki Artystów już się nie mieściło w napisach i dają tylko Supervisor'ów albo Lead'ów.
  9. HARDSURFACE MODEL ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją i efektami wizualnymi pilnie poszukuje osoby na stanowisko "hardsurface model artist" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania Maya jako narzędzia bazowego. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w budowaniu modeli z odpowiednią topologią. Podstawowa znajomość budowy maszyn, mechaniki. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Znajomość różnych programów do modelingu. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "hardsurface_model_artist". W przesłanym zgłoszeniu prosimy dopisać klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  10. RENDER ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją i efektami wizualnymi pilnie poszukuje osoby na stanowisko "render artist" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania Vray dla Maya lub Mantra dla Houdini. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w oświetlaniu scen. Radzenie sobie z kompozycją obrazu. Umiejętność budowy shader'ów, tworzenia textur. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "render_artist". W przesłanym zgłoszeniu prosimy dopisać klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  11. CHARACTER MODEL ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się cinematikami, animacją i efektami wizualnymi pilnie poszukuje osoby na stanowisko "character model artist" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Houdini, Modo, Zbrush, Mari, Mudbox, Nuke. Od odpowiedniej osoby oczekujemy znajomości oprogramowania Maya jako narzędzia bazowego. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w budowaniu modeli z odpowiednią topologią. Podstawowa znajomość budowy anatomii ludzi, zwierząt, owadów. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Znajomość różnych programów do modelingu. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "character_model_artist". W przesłanym zgłoszeniu prosimy dopisać klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  12. CHARACTER HEAD ARTIST 3de w Warszawie zajmująca się postprodukcją filmową i efekatmi wizualnymi bardzo pilnie poszukuje osoby na stanowisko "modelarz głów" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Od odpowiedniej osoby oczekujemy dobrej lub doskonałej znajomości oprogramowania MAYA lub Modo jako narzędzia podstawowego/głównego do modelowania obiektów. Głównym zadaniem odpowiedniej osoby będzie modelowanie głów ludzkich, głów potworów, itp. Istotną zaletą będzie wiedza na temat anatomi twarzy, budowy realistycznych twarzy w oparciu o technologię Blendshape, zachowanie odpowiedniej topologi modeli itp. Osoba ta będzie bardzo ściśle współpracować z działem Rigowania i Skryptowania. Umiejętność pracy kandydata tylko w programach takich jak 3dsMax, XSI, Cinema, Lightwave, Blender, i innych niż Maya lub Modo będzie dużym utrudnieniem. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Modo, Houdini, Zbrush, Mari, Mudbox i nie przewiduje wdrażania innych aplikacji. W szczególnych/niektórych przypadkach dopuszczamy możliwość pracy na innym oprogramowaniu niż wymagane. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w pracy z concept'ami. Umiejętność pracy w innych programach do modelingu. Znajomość Mudboxa, Zbrusha, 3dcoat, Mari, itp. mile widziana. Podstawowa znajomość budowy człowieka, zwierząt, maszyn. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Minimalna znajomość języka angielskiego. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie (umowa o dzieło, kontrakty) długoterminowo. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "character_head_artist". W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  13. CHARACTER ARTIST 3de w Warszawie zajmująca się postprodukcją filmową i efekatmi wizualnymi bardzo pilnie poszukuje osoby na stanowisko "modelarz postaci" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Od odpowiedniej osoby oczekujemy dobrej lub doskonałej znajomości oprogramowania MAYA lub Modo jako narzędzia podstawowego/głównego do modelowania obiektów. Głównym zadaniem odpowiedniej osoby będzie modelowanie postaci ludzkich, potworów, itp. Istotną zaletą będzie wiedza na temat anatomi i budowy realistycznych postaci z zachowaniem odpowiedniej topologi modeli itp. Dodatkową zalętą będzie wiedza na temat budowy modeli postaci z uwzględnieniem symulacji ubrań. Osoba ta będzie bardzo ściśle współpracować z działem Rigowania i Skryptowania. Umiejętność pracy kandydata tylko w programach takich jak 3dsMax, XSI, Cinema, Lightwave, Blender, i innych niż Maya lub Modo będzie dużym utrudnieniem. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Modo, Houdini, Zbrush, Mari, Mudbox i nie przewiduje wdrażania innych aplikacji. W szczególnych/niektórych przypadkach dopuszczamy możliwość pracy na innym oprogramowaniu niż wymagane. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w pracy z concept'ami. Umiejętność pracy w innych programach do modelingu. Znajomość Mudboxa, Zbrusha, 3dcoat, Mari, itp. mile widziana. Podstawowa znajomość budowy człowieka, zwierząt, maszyn. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Minimalna znajomość języka angielskiego. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie (umowa o dzieło, kontrakty) długoterminowo. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "character_artist". W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  14. VEHICLES MODELER ARTIST 3de w Warszawie zajmujące się postprodukcją filmową i efekatmi wizualnymi bardzo pilnie poszukuje osoby na stanowisko "modelarz pojazdów" do pracy przy nadchodzących produkcjach. Od odpowiedniej osoby oczekujemy dobrej lub doskonałej znajomości oprogramowania MAYA lub Modo jako narzędzia podstawowego/głównego do modelowania obiektów. Głównym zadaniem odpowiedniej osoby będzie modelowanie pojazdów, jeżdzących, latających, kroczących, przedmiotów martwych, nieorganicznych, itp. Umiejętność pracy kandydata tylko w programach takich jak 3dsMax, XSI, Cinema, Lightwave, Blender, i innych niż Maya lub Modo będzie dużym utrudnieniem. Pipeline 3de jest oparty głównie o programy takie jak Maya, Modo, Houdini, Zbrush, Mari, Mudbox i nie przewiduje wdrażania innych aplikacji. W szczególnych/niektórych przypadkach dopuszczamy możliwość pracy na innym oprogramowaniu niż wymagane. Dodatkowe zalety: Doświadczenie w pracy z concept'ami. Umiejętność pracy w innych programach do modelingu. Znajomość Mudboxa, Zbrusha, 3dcoat, Mari, itp. mile widziana. Podstawowa znajomość budowy maszyn, mechaniki. Znajomość systemu operacyjnego Linux Centos oraz Windows7. Teoretyczna wiedza na poziomie podstawowym z zakresu postprodukcji. Minimalna znajomość języka angielskiego. Praca jest oferowana na stałe w siedzibie naszej firmy w Warszawie (umowa o dzieło, kontrakty) długoterminowo. Wszystkich chętnych proszę o przesłanie swojego portfolio, demo, linków do stron www, itp. (max.40 mb) na adres [email protected] z tytułem w mejlu "vehicles_modeler_artist". W przesłanym zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  15. Boris'ie coraz bardziej wszystko co robimy ( czy to w grach czy w efektach do filmów, cinematików) idzie w kierunku realistyczności. Czy to jest "napompowane na siłę" przez klienta, reżysera czy jest to "sztuka dla sztuki" a cała robota idzie w powietrze to tak właśnie jest. Ciągła gonitwa do super jakości. Takie mapy pozwalają osiągnąć detal który w 80% prac z pewnością jest overkillem. Tutaj jest przykład gdzie jakość map ( i nie tylko) ma znaczenie Co do rodzimych produkcji generalnie to racja że rzadko kiedy można mieć czas i moce przerobowe aby był sens używać takiej jakości mapy przy produkcji. Ale ogromne ilości pamięci ram zaczynają być zupełnym standardem. Procesory, które mają dziesiątki rdzeni, potworne karty graficzne, softy które dają nam ogromne możliwości...I to wszystko już w Polsce :) Platige chyba już niebawem pokaże bardzo, bardzo ładnie zrobione głowy, zrobione w Polsce. 3de też robi "głowy", też w Polsce :) Zrobienie takiej mega realistycznej głowy to jak wszystko w CG kawał trudnej i zawiłej roboty. Takie mapy umożliwiają uzyskanie dobrych efektów przy takiej pracy. Przy okazji chylę czoła wszystkim tym którzy to robią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności