Sok Napisano 28 Maj 2015 Share Napisano 28 Maj 2015 No to pierwsza pracka wrzucona na forum :) Jeszcze dużo do nauczenia się przede mną więc wszelakie uwagi mile widziane. Chciałem również zrobić render z widokiem o tyłu, ale za nic nie mogłem uzyskać shadera z ładną anizotropią - to chyba była kwestia oświetlenia - może w osobnym wątku założę temat z prośbą o pomoc. A tu zegarek w oryginale: http://www.swiss.com.pl/pl/produkty/producer/24/zegarki_timex.html#13200=zegarek_damski_timex_t2n793.html Soft typowo: Max, V-Ray, PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertFilip Napisano 4 Czerwiec 2015 Share Napisano 4 Czerwiec 2015 Hej. Z tego co widzę model różni się trochę od referencji. Szczególnie rozmiar pokrętła, proporcje na tarczy i grubość samej metalowej obwódki. Co do samego renderu to warto popracować nad materiałami paska. Brakuje mi tam lepszej bump mapy (bardziej uwydatniającej skórę), czy też disp. Ogólnie obrazek wygląda dobrze, ale wg mnie brakuje większego postpro, trochę więcej kontrastu i może jakieś ciekawsze tło. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sok Napisano 9 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2015 dzięki za komentarz:) Faktycznie są pewne różnice w stosunku do referencji ale tak po prawdzie to w rzeczywistości (bo mam osobiście ten zegarek :) wygląda to jak coś pomiędzy moim renderem a zdjęciami na stronie (to chyba tylko kwestia wykonania zdjęć oryginału). Z bumpem bałem się przesadzić a w efekcie masz racje - mogłoby być go więcej. Jest czego się poduczyć przy kolejnej pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi