Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam pewien problem. Jestem początkujący jeżeli chodzi o grafikę trójwymiarową. Zacząłem używać programu maya. Pierw wymodelowałem moją postać nastepinie dodałem kolor poprzez ( assign new material -> lambert, i nastepnie lambert ustawilem odpowiednie kolory). No i problem polega na tym że projekt wygląda tak, jako końcowy efekt (zdjęcie nr 1). Niestety coś sie psuje i nie potrafie tego problemu rozwiązać ( dodam ze kolory poszczególnych elementów ustawiałem zaznaczając face'y a poźniej tak jak poprzednio czyli assign new material itp). Drugi wygląd pokazuje sie czasami jak wczytuje plik zapisany ( i wtedy po ponownym wczytaniu juz jest normlanie z kolorami), i po wyrenderowani klatek tak samo tak samo postac jest żółta z kawałkiem zielonego na szyji. (zdj nr 2). Od razu przepraszam za rozmiar screenów. Dzięki za pomoc. PS: Do renderingu używam mental ray'a.

 

Edit: Użyłem opcji którą nie wpadłbym żeby użyć czyli : delete by type -> history. I automatycznie znikły zbędne transformacje i wyrenderowało się poprawnie, tak jak trzeba. Z odpowiednimi kolorami i wgl. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak sie stało ? I dlaczego historia zmian obiektu kolorowała mi całą postać na żóto? Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.

 

 

 

hrhrvc.jpg34q8kzd.jpg

Edytowane przez Hadson
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

To co robisz to jest tzw zlo xD... zrob uv i namaluj kolory w Phosohopie lub mudboxie. Na jeden model nadawaj jeden maetairal i nie dawaj perFace bo mog ladne krzki wychodzic :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności