Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pewien problem. Jestem początkujący jeżeli chodzi o grafikę trójwymiarową. Zacząłem używać programu maya. Pierw wymodelowałem moją postać nastepinie dodałem kolor poprzez ( assign new material -> lambert, i nastepnie lambert ustawilem odpowiednie kolory). No i problem polega na tym że projekt wygląda tak, jako końcowy efekt (zdjęcie nr 1). Niestety coś sie psuje i nie potrafie tego problemu rozwiązać ( dodam ze kolory poszczególnych elementów ustawiałem zaznaczając face'y a poźniej tak jak poprzednio czyli assign new material itp). Drugi wygląd pokazuje sie czasami jak wczytuje plik zapisany ( i wtedy po ponownym wczytaniu juz jest normlanie z kolorami), i po wyrenderowani klatek tak samo tak samo postac jest żółta z kawałkiem zielonego na szyji. (zdj nr 2). Od razu przepraszam za rozmiar screenów. Dzięki za pomoc. PS: Do renderingu używam mental ray'a.

 

Edit: Użyłem opcji którą nie wpadłbym żeby użyć czyli : delete by type -> history. I automatycznie znikły zbędne transformacje i wyrenderowało się poprawnie, tak jak trzeba. Z odpowiednimi kolorami i wgl. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak sie stało ? I dlaczego historia zmian obiektu kolorowała mi całą postać na żóto? Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.

 

 

 

hrhrvc.jpg34q8kzd.jpg

Edytowane przez Hadson

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 899
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

To co robisz to jest tzw zlo xD... zrob uv i namaluj kolory w Phosohopie lub mudboxie. Na jeden model nadawaj jeden maetairal i nie dawaj perFace bo mog ladne krzki wychodzic :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności