Hadson Napisano 3 Czerwiec 2015 Napisano 3 Czerwiec 2015 (edytowane) Witam, mam pewien problem. Jestem początkujący jeżeli chodzi o grafikę trójwymiarową. Zacząłem używać programu maya. Pierw wymodelowałem moją postać nastepinie dodałem kolor poprzez ( assign new material -> lambert, i nastepnie lambert ustawilem odpowiednie kolory). No i problem polega na tym że projekt wygląda tak, jako końcowy efekt (zdjęcie nr 1). Niestety coś sie psuje i nie potrafie tego problemu rozwiązać ( dodam ze kolory poszczególnych elementów ustawiałem zaznaczając face'y a poźniej tak jak poprzednio czyli assign new material itp). Drugi wygląd pokazuje sie czasami jak wczytuje plik zapisany ( i wtedy po ponownym wczytaniu juz jest normlanie z kolorami), i po wyrenderowani klatek tak samo tak samo postac jest żółta z kawałkiem zielonego na szyji. (zdj nr 2). Od razu przepraszam za rozmiar screenów. Dzięki za pomoc. PS: Do renderingu używam mental ray'a. Edit: Użyłem opcji którą nie wpadłbym żeby użyć czyli : delete by type -> history. I automatycznie znikły zbędne transformacje i wyrenderowało się poprawnie, tak jak trzeba. Z odpowiednimi kolorami i wgl. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak sie stało ? I dlaczego historia zmian obiektu kolorowała mi całą postać na żóto? Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 3 Czerwiec 2015 przez Hadson
Sebazx6r Napisano 4 Czerwiec 2015 Napisano 4 Czerwiec 2015 To co robisz to jest tzw zlo xD... zrob uv i namaluj kolory w Phosohopie lub mudboxie. Na jeden model nadawaj jeden maetairal i nie dawaj perFace bo mog ladne krzki wychodzic :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się