Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim!

 

Mam problem z teksturą. Otóż, po nałożeniu tekstury (na razie poglądowej, stąd niska rozdzielczość) na postać, nakłada się ona w sposób... co najmniej dziwny. UVka jest w porządku, wszystko pozornie się zgadza, ale... zobaczcie sami:

 

Tak być powinno:

 

fXUmJ9W.jpg

 

A tak jest:

 

aOIw8zn.jpg

 

Co się stało i jak to naprawić? :D Dodam, że postać jest już zanimowana, i z tego względu potrzebna jest tekstura dokładnie na tym modelu. Ktoś spotkał się z czymś takim? Smooth grupy sprawdzałem, są ogarnięte, a nie mam pojęcia co to jeszcze może być :

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda jakby każdy poligon był lokalnie obrócony o 180 stopni w UV. Jaki program?

Napisano

W takim razie niestety nie wiem jak na szybko naprawić :(

Rozłóż na nowo, albo Eksport do Blendera i tam w Edit Mode wybierz wszystkie i Ctrl F > Rotate UVs aż będzie dobrze, i Import z powrotem.

Może ktoś wie gdzie taka funkcja jest w Maxie.

Że są obrócone widać najlepiej na kołnierzu, ciemny brzeg jest po złej stronie poligona.

Edytowane przez Ania

Napisano
  • Autor

Hmmm... no ok, skoro już wiadomo, gdzie leży problem, będę szukał/pytał :) Dzięki za pomoc!

Możliwe, że będę musiał i tak rozłożyć na nowo, obecnie uvkę rozkładała inna osoba w zbrushu, dopiero przy nakładaniu jej na postać w maxie takie problemy się pojawiły.

Napisano
  • Autor

Hmmm... Tylko, że w jednej scenie stoją 2 modele, jeden zrigowany (na który nakłada się źle), drugi stanowiący kopię modelu, ale bez kości (na który nakłada się dobrze). Obydwa modele mają przypisany ten sam materiał, tą samą uv mapę, a mimo to tekstura nakłada się różnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.