Rebuke Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Nie wiem dokładnie w jakim momencie to się stało, ale zauważyłem że 3dsmax nie pokazuje mi obu stron modelu (odpowiednik 2-sided w render setup), kiedy zrobię Reset i stworzę nowy model, wszystko jest ok i taki np. Plane jest widzialny i z góry, i z dołu, ale niektóre modele nad którymi pracuję, pokazują tylko jedną stronę, kiedy przełączę sterownik Nitrous na Open GL, wtedy widzialne są obie strony, no ale ja bym wolał w Nitrous, jeśli przełączę widok na Clay, też wtedy już widzi obie strony, ale w Shaded, czy Realistic już nie. Wszelkie konwertowania modelu, czy dodawanie modyfikatorów nie naprawiają problemu, jakieś propozycje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaki79 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 PPM na obiekcie i tam odhacz "object properties/backface cull". Poza tym u góry w zakładce Customize/Preferences.../Viewport odhacz "backface cull on object creation". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebuke Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 Zapomniałem wcześniej napisać że backface cull mam odznaczony. Pomaga jednak exportowanie obiektu i importowanie go, ale wtedy tracę jego animacje i modyfikatory itp. Zauważyłem że modele w maxie potrafią się zwyczajnie zepsuć, wcześniej jeden model zepsuł mi się w taki sposób, że nie mogłem robić collapsowania wertexów...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now