Napisano 5 Czerwiec 20159 l Nie wiem dokładnie w jakim momencie to się stało, ale zauważyłem że 3dsmax nie pokazuje mi obu stron modelu (odpowiednik 2-sided w render setup), kiedy zrobię Reset i stworzę nowy model, wszystko jest ok i taki np. Plane jest widzialny i z góry, i z dołu, ale niektóre modele nad którymi pracuję, pokazują tylko jedną stronę, kiedy przełączę sterownik Nitrous na Open GL, wtedy widzialne są obie strony, no ale ja bym wolał w Nitrous, jeśli przełączę widok na Clay, też wtedy już widzi obie strony, ale w Shaded, czy Realistic już nie. Wszelkie konwertowania modelu, czy dodawanie modyfikatorów nie naprawiają problemu, jakieś propozycje?
Napisano 5 Czerwiec 20159 l PPM na obiekcie i tam odhacz "object properties/backface cull". Poza tym u góry w zakładce Customize/Preferences.../Viewport odhacz "backface cull on object creation".
Napisano 8 Czerwiec 20159 l Autor Zapomniałem wcześniej napisać że backface cull mam odznaczony. Pomaga jednak exportowanie obiektu i importowanie go, ale wtedy tracę jego animacje i modyfikatory itp. Zauważyłem że modele w maxie potrafią się zwyczajnie zepsuć, wcześniej jeden model zepsuł mi się w taki sposób, że nie mogłem robić collapsowania wertexów......
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto