Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie wiem dokładnie w jakim momencie to się stało, ale zauważyłem że 3dsmax nie pokazuje mi obu stron modelu (odpowiednik 2-sided w render setup), kiedy zrobię Reset i stworzę nowy model, wszystko jest ok i taki np. Plane jest widzialny i z góry, i z dołu, ale niektóre modele nad którymi pracuję, pokazują tylko jedną stronę, kiedy przełączę sterownik Nitrous na Open GL, wtedy widzialne są obie strony, no ale ja bym wolał w Nitrous, jeśli przełączę widok na Clay, też wtedy już widzi obie strony, ale w Shaded, czy Realistic już nie.

Wszelkie konwertowania modelu, czy dodawanie modyfikatorów nie naprawiają problemu, jakieś propozycje?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 901
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

PPM na obiekcie i tam odhacz "object properties/backface cull". Poza tym u góry w zakładce Customize/Preferences.../Viewport odhacz "backface cull on object creation".

Napisano
  • Autor

Zapomniałem wcześniej napisać że backface cull mam odznaczony.

Pomaga jednak exportowanie obiektu i importowanie go, ale wtedy tracę jego animacje i modyfikatory itp.

Zauważyłem że modele w maxie potrafią się zwyczajnie zepsuć, wcześniej jeden model zepsuł mi się w taki sposób, że nie mogłem robić collapsowania wertexów......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności