Rebuke Napisano 5 Czerwiec 2015 Napisano 5 Czerwiec 2015 Nie wiem dokładnie w jakim momencie to się stało, ale zauważyłem że 3dsmax nie pokazuje mi obu stron modelu (odpowiednik 2-sided w render setup), kiedy zrobię Reset i stworzę nowy model, wszystko jest ok i taki np. Plane jest widzialny i z góry, i z dołu, ale niektóre modele nad którymi pracuję, pokazują tylko jedną stronę, kiedy przełączę sterownik Nitrous na Open GL, wtedy widzialne są obie strony, no ale ja bym wolał w Nitrous, jeśli przełączę widok na Clay, też wtedy już widzi obie strony, ale w Shaded, czy Realistic już nie. Wszelkie konwertowania modelu, czy dodawanie modyfikatorów nie naprawiają problemu, jakieś propozycje?
zaki79 Napisano 5 Czerwiec 2015 Napisano 5 Czerwiec 2015 PPM na obiekcie i tam odhacz "object properties/backface cull". Poza tym u góry w zakładce Customize/Preferences.../Viewport odhacz "backface cull on object creation".
Rebuke Napisano 8 Czerwiec 2015 Autor Napisano 8 Czerwiec 2015 Zapomniałem wcześniej napisać że backface cull mam odznaczony. Pomaga jednak exportowanie obiektu i importowanie go, ale wtedy tracę jego animacje i modyfikatory itp. Zauważyłem że modele w maxie potrafią się zwyczajnie zepsuć, wcześniej jeden model zepsuł mi się w taki sposób, że nie mogłem robić collapsowania wertexów......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się