Napisano 7 Maj 200222 l Po częściowym opanowaniu programu 3dsmax stwierdziłem że przyda się zmienić platforemkę, ale zastanawiam się czy warto? Maya jest mniej popularna. Co wy sądzicie?
Napisano 7 Maj 200222 l Ja proponuje najpierw do perfekcji opanować maxa a potem próbować w MAYA bo ma trudniejszą obsługę a max jest bardziej intulicyjny (: zależy wszuytko odprzyzwyczajeniea jak zaczniesz w MAYA to ci będzie łatwiej w MAYA tak samo z maxem (: POZDR Przemek
Napisano 7 Maj 200222 l Popieram kolege. najpierw opanuj dobrze maxa poniewaz MAYA posiada swoje szczegolne przyzwyczajenia co do interfejsu i nawigacji. potem ci sie wszystko pogrzeje. jedno a dobrze Pozdrawiam Keon
Napisano 16 Sierpień 200222 l MAX\'a używam już od dłuższego czasu... Próbowałem przesiąść się na mayę albo lightwave... niestety po kilku dniach wróciłem do maxa... ciężko jest się przestawić...
Napisano 3 Wrzesień 200222 l czesc przesadzacie. jesli znasz maxa dobrze, to wcale nie zaskodzi poznac inna aplikacje. maya jest chyba malo popularna w polsce, aczkolwiek duzo mozna z nia zrobic. max jest bardzo dobrym programem, ma bardzo dobre rendery. obecnie bawie sie maxem w chwilach wolnych i mam z tym duzo zabawy. co do mayi to sila tego programu lezy w jego jezyku programowym mel. trudno jest jednak odkryc jego sile samemu w domu. jesli masz dobra instalacjie tak aby \"help\" dzialal i znasz angielski to mozesz odkryc wiele ciekawych nowych rzeczy. krzysztof rost senior fx developer/animator PDI/DreamWorks [email protected]
Napisano 4 Wrzesień 200222 l Realizowałem projekty w: 3ds Max, Maya, Lightwave, Rhino. Własne projekty realizuję w Max\'ie. Jedynie do modelowania czasami używam innego softu.
Napisano 9 Wrzesień 200222 l > MAYA bo ma trudniejszą obsługę a max jest bardziej intulicyjny (: O ranyy.. Ale jaja... Max bardziej intuicyjny od Mayi? Nie wiem, ile jest na swiecie roznych list dyskusyjnych, ale na pewno nie znajdziesz drugiej takiej, na ktorej ktokolwiek napisal by cos bardziej idiotycznego:) I By sie z tym zgodzil :))))))))))))))))
Napisano 16 Wrzesień 200222 l Valoos ma rację jeden woli blądynki a drugi... Pamiętaj że to Ty musisz wybrać ten główny program w którym będziesz się czół dobrze, mi Maya nie podpasowała Max\'a wybrałe bo to miał koleś na Stadionie ;-)) a szkoda, może w tedy nie siedziałbym tu tylko na forum Maya.pl he lecz jestem dumny iż przesiaduje w tak licznym gronie. MAX i tak jest nadewszystko!!!! ;-)) [email protected]
Napisano 19 Wrzesień 200222 l Wedlug mnie Maya ma jest swietnym programem do modelowania, wspaniale UI, ergonomia... Max sie nie umywa. Maya jest w pelni interaktywna jednak wymaga wiecej wiedzy technicznej od uzytkownika niz program Discreet\'u. 3DSM doprowadza mnie do szewskiej pasji swoimi bugami, jest ich za duzo. Odkad zaczalem uzywac mel stwierdzilem, ze (tak jak powiedzial kolega Kruk) to jest to. Wiele drobnych brakow w programie dzieki temu juz uzupelnilem. Maxa lubie za character studio i rendering jest super :cool:
Napisano 19 Wrzesień 200222 l Hej, Tesaurus przesadzasz i to mocno! Owszem narzędzia Mayi są bardzo przemyślane, ale w większości są hermetyczne i nie dają pełnej swobody. No i tu dochodzimy do sedna konflikty. Część osób (przykładowo) jak ma zrobić prostą wygasającą smugę to kilka razy pociągnie pędzlem w Photoshopie a inni stworzą skrypt tworzący wektorowy obiekt... Kwestia upodobań. Po za tym uważam że nie soft się liczy tylko graficy i efekty ich prac. A tu oba programy wychodzą bez zarzutu.
Napisano 20 Wrzesień 200222 l Soft to tylko narzedzie i od czlowieka zalezy jak je wykorzysta. Mi maya daje pelna swobode w modelowaniu, potrafie w niej wymodelowac wszystko co zechce i to w bardzo przyzwoitym czasie. W maxie potrafie wymodelowac wszystko tylko troche to jest meczace na dluzsza mete.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto