Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak wykluczyć dziedziczenie obrotu z poruszającego się obiektu?

 

Obiekt tarczy jest poruszany (przesunięcie, obrót) pluginem, do niego podłączam zacisk i chcę aby dziedziczył on wyłącznie pozycję tego pierwszego. Jako że ze mnie taki animator amator, to wpadają amatorskie pomysły aby podlinkować obiekty w hierarchię. Efekt łatwy do przewidzenia, można równie dobrze je zaatachować na sztywno.

 

Ale ale! w link info panelu hierarchy jest zakładka inherit dzięki której można wyłączyć dziedziczenie transformacji różnych w tym interesujacych mnie obrotów, i juz miałem lecieć do lodówki po szampana, ale zanim wstałem to odtworzyłem animację i zobaczyłem TO:

 

[video=youtube_share;RPuoI5Iixzo]

 

Jak wykluczyć (odłączyć, wyrzucić) dziedziczenie rotacji z poruszającego się obiektu (edit: zachowując ruch tego pierwszego)?

 

Chyba będzie trzeba zrobić zależność kontrolerami animacji, tylko którymi, a przód wygląda gorzej bo tam zacisk musi poruszać się jeszcze ze skrętem kół, czyli w jednej płaszczyznie zacisk musi się obracać.

 

pytałem także internet hasłem "3ds max prevent from inheriting rotation from moving object"

 

Trafiłem na wątek: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=895951

 

ale nie pomogło.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 735
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A co było nie tak z Position constraint? (oczywiście odlinkować przedtem i wyczyścić to co się namieszało w innych constraintach).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności