Pawlito Napisano 2 Lipiec 2015 Napisano 2 Lipiec 2015 Jak wykluczyć dziedziczenie obrotu z poruszającego się obiektu? Obiekt tarczy jest poruszany (przesunięcie, obrót) pluginem, do niego podłączam zacisk i chcę aby dziedziczył on wyłącznie pozycję tego pierwszego. Jako że ze mnie taki animator amator, to wpadają amatorskie pomysły aby podlinkować obiekty w hierarchię. Efekt łatwy do przewidzenia, można równie dobrze je zaatachować na sztywno. Ale ale! w link info panelu hierarchy jest zakładka inherit dzięki której można wyłączyć dziedziczenie transformacji różnych w tym interesujacych mnie obrotów, i juz miałem lecieć do lodówki po szampana, ale zanim wstałem to odtworzyłem animację i zobaczyłem TO: [video=youtube_share;RPuoI5Iixzo] Jak wykluczyć (odłączyć, wyrzucić) dziedziczenie rotacji z poruszającego się obiektu (edit: zachowując ruch tego pierwszego)? Chyba będzie trzeba zrobić zależność kontrolerami animacji, tylko którymi, a przód wygląda gorzej bo tam zacisk musi poruszać się jeszcze ze skrętem kół, czyli w jednej płaszczyznie zacisk musi się obracać. pytałem także internet hasłem "3ds max prevent from inheriting rotation from moving object" Trafiłem na wątek: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=895951 ale nie pomogło.
Ania Napisano 2 Lipiec 2015 Napisano 2 Lipiec 2015 A co było nie tak z Position constraint? (oczywiście odlinkować przedtem i wyczyścić to co się namieszało w innych constraintach).
Pawlito Napisano 2 Lipiec 2015 Autor Napisano 2 Lipiec 2015 Słabo ogarniam constrainty ale sprawdze to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się