Skocz do zawartości

[3ds Max] Jak wykluczyć dziedziczenie obrotu z poruszającego się obiektu?


Pawlito

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wykluczyć dziedziczenie obrotu z poruszającego się obiektu?

 

Obiekt tarczy jest poruszany (przesunięcie, obrót) pluginem, do niego podłączam zacisk i chcę aby dziedziczył on wyłącznie pozycję tego pierwszego. Jako że ze mnie taki animator amator, to wpadają amatorskie pomysły aby podlinkować obiekty w hierarchię. Efekt łatwy do przewidzenia, można równie dobrze je zaatachować na sztywno.

 

Ale ale! w link info panelu hierarchy jest zakładka inherit dzięki której można wyłączyć dziedziczenie transformacji różnych w tym interesujacych mnie obrotów, i juz miałem lecieć do lodówki po szampana, ale zanim wstałem to odtworzyłem animację i zobaczyłem TO:

 

[video=youtube_share;RPuoI5Iixzo]

 

Jak wykluczyć (odłączyć, wyrzucić) dziedziczenie rotacji z poruszającego się obiektu (edit: zachowując ruch tego pierwszego)?

 

Chyba będzie trzeba zrobić zależność kontrolerami animacji, tylko którymi, a przód wygląda gorzej bo tam zacisk musi poruszać się jeszcze ze skrętem kół, czyli w jednej płaszczyznie zacisk musi się obracać.

 

pytałem także internet hasłem "3ds max prevent from inheriting rotation from moving object"

 

Trafiłem na wątek: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=895951

 

ale nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności