Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

robię w 3d studio model pewnej maszyny (ramie robota) i chce zrobić jej animacje, tylko na tej zasadzie bym mógł sterować nią na potrzeby animacji najlepiej klawiaturą. Jako iż w 3d studio do tej pory tylko modelowałem na potrzeby architektury nie wiem czy program ten ma takie możliwości... Ewentualnie ktoś może polecić mi czy moge zrobić to w jakimś silniku 3d czy moze są prostsze sposoby ? i czy riggowanie i animacje w Maxie mają znaczenie po exporcie do silnika 3d...

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 797
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rig tej maszyny w maxie da się zrobić, animację też, sterowanie klawiaturą chyba raczej już w silniku.

Z tego co wiem do silnika eksportujesz kości i ich animację, ale tylko te które bezpośrednio wpływają na mesh, nie te dodatkowe do "sterowania" rigiem (np. jeśli masz 2 kości ramienia do których podłączone są elementy robota, a sterujesz obie jedną dodatkową kością lub helperem, to eksportujesz tylko te 2).

 

Dodam może że zajmuję się animacją, nie grami, i wiem tylko tak ze słyszenia, radzę jakoś sensowniej nazwać wątek to na pewno zajrzy ktoś kto się zna na grach. Napisz też jaki silnik.

Edytowane przez Ania

Napisano

Z tego co pamietam da sie zrobic i w maxie i w kazdym silniku 3D do gier :)

 

W maxie nawet bez pisania skryptow. Wystarczy motion capture modyfikatory.

 

Teraz nie pomoge z 3ds max bo juz dawno nic w nim nie robilem i zapomnialem dokladnie jak sie MOCAP kalwaitura robilo.

 

I tak jak Ania mowi - napisz jaki silnik - jesli Unity3D pomoge Cie z reki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności