Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

robię w 3d studio model pewnej maszyny (ramie robota) i chce zrobić jej animacje, tylko na tej zasadzie bym mógł sterować nią na potrzeby animacji najlepiej klawiaturą. Jako iż w 3d studio do tej pory tylko modelowałem na potrzeby architektury nie wiem czy program ten ma takie możliwości... Ewentualnie ktoś może polecić mi czy moge zrobić to w jakimś silniku 3d czy moze są prostsze sposoby ? i czy riggowanie i animacje w Maxie mają znaczenie po exporcie do silnika 3d...

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Rig tej maszyny w maxie da się zrobić, animację też, sterowanie klawiaturą chyba raczej już w silniku.

Z tego co wiem do silnika eksportujesz kości i ich animację, ale tylko te które bezpośrednio wpływają na mesh, nie te dodatkowe do "sterowania" rigiem (np. jeśli masz 2 kości ramienia do których podłączone są elementy robota, a sterujesz obie jedną dodatkową kością lub helperem, to eksportujesz tylko te 2).

 

Dodam może że zajmuję się animacją, nie grami, i wiem tylko tak ze słyszenia, radzę jakoś sensowniej nazwać wątek to na pewno zajrzy ktoś kto się zna na grach. Napisz też jaki silnik.

Edytowane przez Ania
Napisano

Z tego co pamietam da sie zrobic i w maxie i w kazdym silniku 3D do gier :)

 

W maxie nawet bez pisania skryptow. Wystarczy motion capture modyfikatory.

 

Teraz nie pomoge z 3ds max bo juz dawno nic w nim nie robilem i zapomnialem dokladnie jak sie MOCAP kalwaitura robilo.

 

I tak jak Ania mowi - napisz jaki silnik - jesli Unity3D pomoge Cie z reki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności