graphic Napisano 12 Lipiec 2015 Napisano 12 Lipiec 2015 (edytowane) Od jakiegoś czasu dłubię sobie olschoolowego dungeon crawlera w UE4. Na początku było to jedynie importowanie modeli do silnika i tworzenie małego levelu. Później zainteresowałem się blueprintami,mechaniką i stworzyłem prototyp gry. Stworzyłem oldschoolowy system poruszania się, inventarz, mnóstwo animacji w matinee. Obecnie pracuję nad systemem skilli i cechami bohaterów. Stworzyłem prezentację graficzną jednego z leveli: Mile widziane komentarze. Edytowane 13 Lipiec 2015 przez graphic
Nezumi Napisano 12 Lipiec 2015 Napisano 12 Lipiec 2015 O ile fajnie sie to prezentuje to wyglada jak kopia Legend od Grimrock. Zapadnie, wiszaca klatka, sam kolor scian, szpikulce z podlogi, rozwalona sciana... Ogolnie wyglada bardzo fajnie, brakuje temu jednak oryginalnosci.
Idaho Napisano 13 Lipiec 2015 Napisano 13 Lipiec 2015 O ile fajnie sie to prezentuje to wyglada jak kopia Legend od Grimrock. Zapadnie, wiszaca klatka, sam kolor scian, szpikulce z podlogi, rozwalona sciana... Ogolnie wyglada bardzo fajnie, brakuje temu jednak oryginalnosci. No tak bo Legend of Grimrock nie czerpało pomysłów z zapadniami itp patentów z poprzednich dungeon crawlerów. Wg mnie wygląda kapitalnie - jedziesz, ciśnij temat ! Podoba mi się wszystko począwszy od textur skończywszy na pułapkach, a znam się na rzeczy :P (serie Eye of the Beholder, Ishar, Dungeon Master, Black Gate, Perihelion i wiele wiele innych - grałem gdy były popularne na amisię choć serię Ishar kończyłem już na piecu ) W EoB podobało mi się gdy przez zapadnię trafialiśmy do miasta krasnoludów i mogliśmy zwerbować towarzysza :D Na LoGrimrock niestety nie mam czasu. Z twojej wypowiedzi wynika że sam robisz wszystko. Istnieje możliwość podejrzenia twoich bluprintów odnośnie sterowania, pułapek nawet wczesnych wersji (jeśli obecne są TopSecret) chodzi o nauczenie się podstaw itp. Może jakiś wip byś w tym wątku pociągnął miałbyś jako taki feedback od ludzi a są tu na pewno poza mną starzy wyjadacze Lands of Lore, Stonekeep-a, może jakiś tutek lub timelapse na YT. Historia toczyć się będzie może w starożytnym Rzymie ? Stylistyka mi tak jakoś podeszła pod ten okres. Pozdrawiam
Nezumi Napisano 13 Lipiec 2015 Napisano 13 Lipiec 2015 No tak bo Legend of Grimrock nie czerpało pomysłów z zapadniami itp patentów z poprzednich dungeon crawlerów. Ja nie mowie o pomyslach bo te sa stare jak amigowy Black Krypt. Mowie wlasnie o stylistyce - lokacje sa delikatnie mowiac BARDZO podobne. Jedynke Grimrocka przeszedlem, jestem po polowie dwojki.. Co nie znaczy ze jest to zle zrobione - nic takiego nie mowilem. (Wymieniles wiekszosc popularnych gier ktore gralem i kochalem ;) W tym momencie mam na piecu zainstalowane Ishary poczawszy od Crystals of Arborea (dzieki GoG) a intro z Periheliona do dzis ogladam co jakis czas ;). Polecam Grimrocka jak znajdziesz czas, warto.)
graphic Napisano 13 Lipiec 2015 Autor Napisano 13 Lipiec 2015 Dzięki za pozytywne komentarze! Sporo czasu i możdżenia mnie to kosztowało. Jasne jest, że nie ominie mnie porównywanie do Grimrock;] Jeśli chodzi o blueprinty to w wolnej chwili mogę coś pokazać. Sterownie wolał bym zachować póki co dla siebie. Animacje pułapek są bardzo proste i myślę, że na dniach mogę nagrać video. Na WIP'a nie wiem czy starczy mi czasu. Mogę się skusić na konkretne elementy, zagadnienia. Może dziś wrzucę na YT jakiś gameplay stary.
graphic Napisano 15 Lipiec 2015 Autor Napisano 15 Lipiec 2015 Kolejne video z gameplayem( dużo powiedziane;])
Nezumi Napisano 17 Lipiec 2015 Napisano 17 Lipiec 2015 Wyglada na prawde super - textury recznie malowane? Bardzo ciekawym postaci!
graphic Napisano 17 Lipiec 2015 Autor Napisano 17 Lipiec 2015 Wyglada na prawde super - textury recznie malowane? Bardzo ciekawym postaci! Dzięki! Tekstury ręcznie malowane z lekkim blendem. Wszystko PBR choć nie widać. Portrety postaci malowane na skróty. Wyrenderowane twarze + podmalówka cieniowania + szaty inspirowane mocno portretami z Baldurs Gate. Przydał by się jakiś kickstarter na sfinansowanie zlecenia na potworki;p Niestety nie mam słupa;] Może Epic sypnie z Unreal Dev Grants parę dolarów. Szanse nikłe bo ludzie robią takie rzeczy, że wstyd to moje ustrojstwo porównywać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się