Domi Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 (edytowane) Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Włosy na plane'ach Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak Użyte mapy normal, albedo i spec Mapy 4x2k Low High poly: Edytowane 14 Lipiec 2015 przez Domi
bolitic Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio. 1 - glowa bardzo realistyczna - prawie jak skan. 2 - Skoro to Vray - to niestety nie wycisneles z niego tyle ile by mozna bylo - lepiej zrob render w realtime, gdyz wyraznie rendering troche odstaje u Cibie od modelingu. Tak konkretenie, to wlasnie te ciemne cienie siwadcza ze nie wykorzystales dobrze tego z czego vray i jemu podobni slyna - GI - render wyglada jak zupelnie bez GI (prawdopodobnie z tego powodu ze postac jest w prozni i swiatlo sie nie ma od czego odbijac). 3 - Glowa okay i nawet reszta okay, ale takie mam odczucie, ze w ogolnym rozrachunku widac ze model jest poprawny ale odstaje wyrazie od tego co jest juz standardem w grach nie tylko juz AAA. Ogolnie jakbym byl Art Director jakiej gry, dlugo bym sie zastanawial czy dopuscic ten model - a juz na pewno jako postac pierwszo planowa. Clay wyglada dobrze, natomiast juz model lowpoly z oswietleniem wykazuje braki, albo moze to niefortunne ustawienie swiatla, ale nie sadze. Ogolnie IMHO jest dobrze, ale moglo byc lepiej :) Mozna by sie zdecydowania dluzej pobawic w teksturowanie - nie jednego modeulu braki zostaly uratowane przez dobra teksturke - u Ciebie brak prawie wogole detalu w tym elemencie. Jakis ciekawych zatarc, odfarbien itd itp. Tak na koniec - sam bym nie zrobil 1% tego co Ty, wiec troche sie wymadrzam :)
JackTheRippy Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Jak dla mnie super :) Tylko jak jak bolitic napisal, troche przebarwien na ubraniach i obtarc by sie przydalo. Czekam na siatke i mozesz tez uv mapy wrzucic :P
Domi Napisano 14 Lipiec 2015 Autor Napisano 14 Lipiec 2015 (edytowane) Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio. Dzięki za koment. To prawda, z vraya mało wyciągnałem na pewno. To moje pierwsze podejście do wyredenrowania postaci z teksturami w vrayu i nie ogarniam jeszcze jak można lepiej go wykorzystać. Musiałbym spędzić troche czasu nad testowaniem każdej wartości , jak co działa : ) Mam nadzieję, że stopniowo będzie coraz lepiej siatka Edytowane 14 Lipiec 2015 przez Domi
damian85osg Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Vray ogólnie nie radzi sobie z normalami. Należy wrzucać niemalże HP z teksturami. Lepiej takie rzeczy renderować w marmosecie lub UE4
Bany1991 Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło. Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce?
Domi Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło. Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce? hi, włosy to zwykłe planesy bez żadnego kombinowania standardową metodą z użyciem foto/podmalowania
Rekomendowane odpowiedzi