Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Włosy na plane'ach

Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak

Użyte mapy normal, albedo i spec

 

Mapy 4x2k

 

Low

 

rendervillain.jpg

 

High poly:

HPvillain.jpg

 

Edytowane przez Domi
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio.

 

1 - glowa bardzo realistyczna - prawie jak skan.

2 - Skoro to Vray - to niestety nie wycisneles z niego tyle ile by mozna bylo - lepiej zrob render w realtime, gdyz wyraznie rendering troche odstaje u Cibie od modelingu. Tak konkretenie, to wlasnie te ciemne cienie siwadcza ze nie wykorzystales dobrze tego z czego vray i jemu podobni slyna - GI - render wyglada jak zupelnie bez GI (prawdopodobnie z tego powodu ze postac jest w prozni i swiatlo sie nie ma od czego odbijac).

 

3 - Glowa okay i nawet reszta okay, ale takie mam odczucie, ze w ogolnym rozrachunku widac ze model jest poprawny ale odstaje wyrazie od tego co jest juz standardem w grach nie tylko juz AAA. Ogolnie jakbym byl Art Director jakiej gry, dlugo bym sie zastanawial czy dopuscic ten model - a juz na pewno jako postac pierwszo planowa.

 

Clay wyglada dobrze, natomiast juz model lowpoly z oswietleniem wykazuje braki, albo moze to niefortunne ustawienie swiatla, ale nie sadze.

 

Ogolnie IMHO jest dobrze, ale moglo byc lepiej :)

 

Mozna by sie zdecydowania dluzej pobawic w teksturowanie - nie jednego modeulu braki zostaly uratowane przez dobra teksturke - u Ciebie brak prawie wogole detalu w tym elemencie. Jakis ciekawych zatarc, odfarbien itd itp.

 

Tak na koniec - sam bym nie zrobil 1% tego co Ty, wiec troche sie wymadrzam :)

Napisano (edytowane)
Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio.

 

 

 

 

Dzięki za koment. To prawda, z vraya mało wyciągnałem na pewno. To moje pierwsze podejście do wyredenrowania postaci z teksturami w vrayu i nie ogarniam jeszcze jak można lepiej go wykorzystać. Musiałbym spędzić troche czasu nad testowaniem każdej wartości , jak co działa : )

Mam nadzieję, że stopniowo będzie coraz lepiej

 

 

siatka

 

wires.jpg

Edytowane przez Domi
Napisano

Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło.

 

Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce?

Napisano
Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło.

 

Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce?

 

hi,

 

 

włosy to zwykłe planesy bez żadnego kombinowania standardową metodą z użyciem foto/podmalowania




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności