Domi Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 (edytowane) Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Włosy na plane'ach Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak Użyte mapy normal, albedo i spec Mapy 4x2k Low High poly: Edytowane 14 Lipiec 2015 przez Domi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio. 1 - glowa bardzo realistyczna - prawie jak skan. 2 - Skoro to Vray - to niestety nie wycisneles z niego tyle ile by mozna bylo - lepiej zrob render w realtime, gdyz wyraznie rendering troche odstaje u Cibie od modelingu. Tak konkretenie, to wlasnie te ciemne cienie siwadcza ze nie wykorzystales dobrze tego z czego vray i jemu podobni slyna - GI - render wyglada jak zupelnie bez GI (prawdopodobnie z tego powodu ze postac jest w prozni i swiatlo sie nie ma od czego odbijac). 3 - Glowa okay i nawet reszta okay, ale takie mam odczucie, ze w ogolnym rozrachunku widac ze model jest poprawny ale odstaje wyrazie od tego co jest juz standardem w grach nie tylko juz AAA. Ogolnie jakbym byl Art Director jakiej gry, dlugo bym sie zastanawial czy dopuscic ten model - a juz na pewno jako postac pierwszo planowa. Clay wyglada dobrze, natomiast juz model lowpoly z oswietleniem wykazuje braki, albo moze to niefortunne ustawienie swiatla, ale nie sadze. Ogolnie IMHO jest dobrze, ale moglo byc lepiej :) Mozna by sie zdecydowania dluzej pobawic w teksturowanie - nie jednego modeulu braki zostaly uratowane przez dobra teksturke - u Ciebie brak prawie wogole detalu w tym elemencie. Jakis ciekawych zatarc, odfarbien itd itp. Tak na koniec - sam bym nie zrobil 1% tego co Ty, wiec troche sie wymadrzam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackTheRippy Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Jak dla mnie super :) Tylko jak jak bolitic napisal, troche przebarwien na ubraniach i obtarc by sie przydalo. Czekam na siatke i mozesz tez uv mapy wrzucic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domi Napisano 14 Lipiec 2015 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2015 (edytowane) Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio. Dzięki za koment. To prawda, z vraya mało wyciągnałem na pewno. To moje pierwsze podejście do wyredenrowania postaci z teksturami w vrayu i nie ogarniam jeszcze jak można lepiej go wykorzystać. Musiałbym spędzić troche czasu nad testowaniem każdej wartości , jak co działa : ) Mam nadzieję, że stopniowo będzie coraz lepiej siatka Edytowane 14 Lipiec 2015 przez Domi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 14 Lipiec 2015 Share Napisano 14 Lipiec 2015 Vray ogólnie nie radzi sobie z normalami. Należy wrzucać niemalże HP z teksturami. Lepiej takie rzeczy renderować w marmosecie lub UE4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 16 Lipiec 2015 Share Napisano 16 Lipiec 2015 Na fronta ! Adek wstawaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 14 Wrzesień 2015 Share Napisano 14 Wrzesień 2015 Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło. Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domi Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2015 Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło. Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce? hi, włosy to zwykłe planesy bez żadnego kombinowania standardową metodą z użyciem foto/podmalowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi