Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Włosy na plane'ach

Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak

Użyte mapy normal, albedo i spec

 

Mapy 4x2k

 

Low

 

rendervillain.jpg

 

High poly:

HPvillain.jpg

 

Edytowane przez Domi

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio.

 

1 - glowa bardzo realistyczna - prawie jak skan.

2 - Skoro to Vray - to niestety nie wycisneles z niego tyle ile by mozna bylo - lepiej zrob render w realtime, gdyz wyraznie rendering troche odstaje u Cibie od modelingu. Tak konkretenie, to wlasnie te ciemne cienie siwadcza ze nie wykorzystales dobrze tego z czego vray i jemu podobni slyna - GI - render wyglada jak zupelnie bez GI (prawdopodobnie z tego powodu ze postac jest w prozni i swiatlo sie nie ma od czego odbijac).

 

3 - Glowa okay i nawet reszta okay, ale takie mam odczucie, ze w ogolnym rozrachunku widac ze model jest poprawny ale odstaje wyrazie od tego co jest juz standardem w grach nie tylko juz AAA. Ogolnie jakbym byl Art Director jakiej gry, dlugo bym sie zastanawial czy dopuscic ten model - a juz na pewno jako postac pierwszo planowa.

 

Clay wyglada dobrze, natomiast juz model lowpoly z oswietleniem wykazuje braki, albo moze to niefortunne ustawienie swiatla, ale nie sadze.

 

Ogolnie IMHO jest dobrze, ale moglo byc lepiej :)

 

Mozna by sie zdecydowania dluzej pobawic w teksturowanie - nie jednego modeulu braki zostaly uratowane przez dobra teksturke - u Ciebie brak prawie wogole detalu w tym elemencie. Jakis ciekawych zatarc, odfarbien itd itp.

 

Tak na koniec - sam bym nie zrobil 1% tego co Ty, wiec troche sie wymadrzam :)

Napisano

Jak dla mnie super :) Tylko jak jak bolitic napisal, troche przebarwien na ubraniach i obtarc by sie przydalo. Czekam na siatke i mozesz tez uv mapy wrzucic :P

Napisano
  • Autor
Po pierwsze gratuluje ukonczenia postaci - mozna wrzuci sobie do portfolio.

 

 

 

 

Dzięki za koment. To prawda, z vraya mało wyciągnałem na pewno. To moje pierwsze podejście do wyredenrowania postaci z teksturami w vrayu i nie ogarniam jeszcze jak można lepiej go wykorzystać. Musiałbym spędzić troche czasu nad testowaniem każdej wartości , jak co działa : )

Mam nadzieję, że stopniowo będzie coraz lepiej

 

 

siatka

 

wires.jpg

Edytowane przez Domi

Napisano

Vray ogólnie nie radzi sobie z normalami. Należy wrzucać niemalże HP z teksturami. Lepiej takie rzeczy renderować w marmosecie lub UE4

Napisano

Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło.

 

Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce?

Napisano
  • Autor
Gratuluje fronta i projektu, bardzo fajnie wyszło.

 

Mógłbyś coś jeszcze wspomnieć o technice jakiej użyłeś do zrobienia włosów? zrobiłeś je na plane'ach, ale ręcznie malowałeś, czy jakaś technika typu fibermesh w zetce?

 

hi,

 

 

włosy to zwykłe planesy bez żadnego kombinowania standardową metodą z użyciem foto/podmalowania

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.