Napisano 6 Październik 200420 l Hej. Zrobiłem właśnie czołg M1A1 Abrams na potrzeby symulatora czołgów. Z racji że Abrams jest prawdziwym świecie kanciasty, ma śmiesznie małą liczbę polygonów - 390 (500 vertexów). Choć z drugiej strony patrząc jak się będzie miało swój czołg i eskadrę 4-8 sojuszników przeciwko masom Arabusów (oni bedą mieli radzieckie T-76) to chyba nie powinno być ich mało (polygonów). Może byście pomogli mi to dopracować? Czekam na propozycje. Jakby co to wejdźcie na http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m1.htm - tam znajdziecie pierwowzór.
Napisano 6 Październik 200420 l Autor Nie, po prostu nie mam pojęcia gdzie je wcisnąć. Może trochę bym te reflektory poprawił, ale one w rzeczywistości mają podobny kształt.
Napisano 6 Październik 200420 l mógłbyś dodać gąsienice i koła no i razi brak peryskopów czy jak to tam zwą (takich patrzałek przez które się patrzy), a tak po za tym przypomina mi to grafikę z teledysku "Money is for nothing" (pyt: ma ktoś link do tej animki??)... tak samo mało poly ale do symulatora powinno wystarczyć (tylko popracuj nad teksturkami bo te które dałeś to chyba nie są wersją finalną??) pzdr
Napisano 6 Październik 200420 l hehe, ja jeszcze bym mu kilka trójkątów odjął bez poważniejszego uszczerbku :) A poważnie to zrób kółka, choćby na planach+alpha. I mam nadzieję że z texturki dużo wyciągniesz, bo teraz wygląda jak sklejony z kartonu.
Napisano 6 Październik 200420 l Autor Textoorka jest oczywiście tymczasowa. Po naradzie z Nimrodem zacząłem robić gąsiennice i koła, w zasadzie gąsiennice już są, kończe koła. Tyle że to będzie nieduży efekt kosztem dużej liczby polych. Ale się zobaczy. Jak tylko skończę to umieszczę na forum. Dzięx za rady.
Napisano 7 Październik 200420 l Autor Lista zmian: - dodane gąsiennice (loft prostokąta) - dodane koła (ok 92 vert. sztuka) - ruchoma pokrywa włazu - przerobiony browning M2 (karabin, jakby ktoś nie wiedział) - dodane bruzdy od pocisków na pancerzu (bump map) Sorry za kiepską jakość obrazków i dzięki za rady. Dalej zgłaszajcie wszelkie zastrzeżenia. Hatred -dzięki za komplement. BTW. "...Teksturka jw" - źle cię zrozumiałem czy ci się podoba?
Napisano 7 Październik 200420 l Od razu lepiej, teraz tylko dobra tekstura i bedzie super. btw. ile teraz ma poly?
Napisano 7 Październik 200420 l Autor Sorry, zapomniałem powiedzieć. Całość ma ok 1060 polych i 1450 vertexów (chyba, niechce mi się sprawdzać dokładnie).
Napisano 7 Październik 200420 l koła prześwitują, a tak nie może być... zaoszczędzisz troszkę poly, jak wypełnisz ten walec..
Napisano 7 Październik 200420 l Autor Siema Salvator. One nie prześwitują, a jedynie mają wgłębienie i dno. Co prawda nie widać tego z tych pozycji, ale tak jest. Jest tak w prawdziwym M1A1 (zobacz na FAS). Dam tam do środka teksturę ze śrubami żeby wyglądało tak jak w rzeczywistości.
Napisano 7 Październik 200420 l jw- jak wyzej czyli do bani, wyglada jak bys te kamo nalozyl co w podstawopwym maxie jest procedurka bierz program do malowania i do roboty! :)
Napisano 7 Październik 200420 l Idzie coraz lepiej. Układ jezdny do bani ale góra całkiem przyjemna. Dawaj dalej.
Napisano 7 Październik 200420 l http://ofp.gamezone.cz/desert/tutorial_01engl.htm http://ofp.gamezone.cz/desert/tutorial_02engl.htm http://ofp.gamezone.cz/desert/tutorial_03engl.htm Nie jest to najlepszy tutorial, ale całkiem przydatny.
Napisano 8 Październik 200420 l Autor Hej, z tą textoorką to nie tak szybko. Wiecie, uczę się, MAXem bawię się od trzech tygodni. Uczę się z "3ds max 5: Projekty I Rozwiązania" i poprostu jeszcze nie doszedłem do teksurowania jako takiego. Były tylko drobne wzmianki. Cały czołg jest ze zwykłych diffusów i map proceduralnych (czasami zagnieżdzonych). Co najwyżej narazie wprowadzę poprawki do siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto