Skocz do zawartości

UV mapping cylinder problem


GimpG1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1. Wrzuc teksture i mape UV do photoshopa.

2. Skopiuj wartwe z tekstura na nowa warstwe.

3. Zaznacz polowe tekstury maska.

4. Wytnij zaznacziny fragment na nowa warstwe.

5. Prawy kawalek przelzo na lewa strone. Lewy na prawa tak by krawedzie mapy ktore do tej pory nie graniczyly ze soba... zaczely graniczyc.

6. Zamaluj widoczne ciecie i zapisz teksture.

7. Wrzuc z powrotem do maxa i juz nie powinienes miec takiego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności