GimpG1 Napisano 17 Lipiec 2015 Napisano 17 Lipiec 2015 Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość
FeniksFire Napisano 18 Lipiec 2015 Napisano 18 Lipiec 2015 Nie za bardzo rozumiem na czym według ciebie polega ten błąd. Mógłbyś go jakoś dokładniej opisać, bo ja na tym obrazku go nie widzę.
GimpG1 Napisano 18 Lipiec 2015 Autor Napisano 18 Lipiec 2015 chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje
FeniksFire Napisano 18 Lipiec 2015 Napisano 18 Lipiec 2015 Musisz po prostu zrobić żeby textura na krańcach siatki UV (tam gdzie ją tniesz) była taka sama i po kłopocie.
norden Napisano 18 Lipiec 2015 Napisano 18 Lipiec 2015 1. Wrzuc teksture i mape UV do photoshopa. 2. Skopiuj wartwe z tekstura na nowa warstwe. 3. Zaznacz polowe tekstury maska. 4. Wytnij zaznacziny fragment na nowa warstwe. 5. Prawy kawalek przelzo na lewa strone. Lewy na prawa tak by krawedzie mapy ktore do tej pory nie graniczyly ze soba... zaczely graniczyc. 6. Zamaluj widoczne ciecie i zapisz teksture. 7. Wrzuc z powrotem do maxa i juz nie powinienes miec takiego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się