Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 898
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie za bardzo rozumiem na czym według ciebie polega ten błąd.

Mógłbyś go jakoś dokładniej opisać, bo ja na tym obrazku go nie widzę.

Napisano
  • Autor

chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje

Napisano

Musisz po prostu zrobić żeby textura na krańcach siatki UV (tam gdzie ją tniesz) była taka sama i po kłopocie.

Napisano

1. Wrzuc teksture i mape UV do photoshopa.

2. Skopiuj wartwe z tekstura na nowa warstwe.

3. Zaznacz polowe tekstury maska.

4. Wytnij zaznacziny fragment na nowa warstwe.

5. Prawy kawalek przelzo na lewa strone. Lewy na prawa tak by krawedzie mapy ktore do tej pory nie graniczyly ze soba... zaczely graniczyc.

6. Zamaluj widoczne ciecie i zapisz teksture.

7. Wrzuc z powrotem do maxa i juz nie powinienes miec takiego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności