Napisano 17 Lipiec 20159 l Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość
Napisano 18 Lipiec 20159 l Nie za bardzo rozumiem na czym według ciebie polega ten błąd. Mógłbyś go jakoś dokładniej opisać, bo ja na tym obrazku go nie widzę.
Napisano 18 Lipiec 20159 l Autor chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje
Napisano 18 Lipiec 20159 l Musisz po prostu zrobić żeby textura na krańcach siatki UV (tam gdzie ją tniesz) była taka sama i po kłopocie.
Napisano 18 Lipiec 20159 l 1. Wrzuc teksture i mape UV do photoshopa. 2. Skopiuj wartwe z tekstura na nowa warstwe. 3. Zaznacz polowe tekstury maska. 4. Wytnij zaznacziny fragment na nowa warstwe. 5. Prawy kawalek przelzo na lewa strone. Lewy na prawa tak by krawedzie mapy ktore do tej pory nie graniczyly ze soba... zaczely graniczyc. 6. Zamaluj widoczne ciecie i zapisz teksture. 7. Wrzuc z powrotem do maxa i juz nie powinienes miec takiego problemu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto