Skocz do zawartości

Sunflowers Field


Zernat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym wam pokazać moją pracę którą zrobiłem ostatnio na Unreal Engine 4.

 

Wideo:

 

 

I parę dodatkowych foci:

 

sunflowersfieldscreenshot_1.jpg

 

 

 

sunflowersfieldscreenshot_3.jpg

 

 

sunflowersfieldscreenshot_5.jpg

 

Po więcej zapraszam na moje portfolio, link w podpisie ;-)

 

Moim celem nie było oczywiście stworzenie grywalnego poziomu do jakiejś gry, tylko po prostu - jakiejś małej, ładnej lokacji.

 

Zapraszam do komentowania, zadawania pytań i do krytykowania ^^

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo fajne, działaj dalej!

Z jakich tutoriali się uczyłeś?

 

Dzięki. Głównie uczyłem się z Youtube'a i DigitalTutors, trochę z gumroads. Sporo jednak googlowałem i męczyłem ludzi na oficjalnym forum epic'a. Muszę też pochwalić samą dokumentację UE4 online. Jest naprawdę dobrze zrobiona i sporo można się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję!

 

Nie trafiłeś może na mechanizm symulujący poruszanie się?

Mam na myśli coś takiego jak w grach FPS, gdzie mógłbym w okolicach ręki wstawić pochodnie lub inne źródło światła aby podczas poruszania oświetlać otoczenie.

A może coś takiego jest zaimplementowane w silniku jako demo i można z tego skorzystać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co.

 

Tak, w Ue4 masz wiele takich startowych poziomów. Nazywają się "blueprint" - masz takie na fps'a, chyba na platformówkę 2d itp. itd. oczywiście możesz więcej ściągnąć czy to z oficjalnych źródeł od epica bądź od ludzi którzy się nimi dzielą.

 

Nie wiem dokładnie czy było coś gdzie mógłbyś podłączyć pochodnię ale to nie powinno być zbyt trudne do zrobienia. Mógłbyś chyba zacząć od blueprinta właśnie na grę fps, wtedy miałbyś już pierwszoosobowy system biegania i skakania. I wtedy wystarczyłoby podpiąć jakoś do postaci dynamiczny mesh który miałby tam materiał z emissive lighting czy jak tam chciałbyś to rozegrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności