DEkoy Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 Robie sobie hełm. Usuwam face z przody. Po jakimś czase zobaczyłem że przez otwór, który zrobiłem z przodu nie widać ściany hełmu z tyłu. Tak jak by jej nie było. I analogicznie - obracają widok do tyłu nie widać ściany przedniej! Help me!
javor Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 chodzi ci o viewport??? to normalka trzeba by w opcjach włączyć 2-sided ale nie pamiętam gdzie to było, i u mnie to działało tylko pod openGL na którym to znowu była sporo mniejsza wydajność niż na direct3d :/ a jeśli o render to w material editor zaznaczasz 2 - sided lub w oknie renderowania force 2 - sided
kozioo Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 RMB na obiekcie -> properties -> backface cull
Pawkiller Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Albo daj meteriał 2-faced, jeżeli w renderze tesz nie widać "tylnej" ściany.
Goliath Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Albo klinkin prawym klawiszem na nazwie viewportu( np Perspective) wybierz configuration i zazanacz 'Force 2-sided' (w openGL) albo wrzuc material i zaznacz w opcjach materialu '2-sided'.
Tomasz Kucharz Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Kozioo - tylko i wylacznie twoja wersja - nastepne sa posrednie i sa przyczyn wielu nie chcianych sytuacji o których nie chce sie teraz rozpisywac - tylko bakface cull chyba ze obiekt docelowo ma byc renderowany nie tylko ze strony normalnych pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się