Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie sobie hełm. Usuwam face z przody. Po jakimś czase zobaczyłem że przez otwór, który zrobiłem z przodu nie widać ściany hełmu z tyłu. Tak jak by jej nie było. I analogicznie - obracają widok do tyłu nie widać ściany przedniej! Help me!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi ci o viewport???

to normalka trzeba by w opcjach włączyć 2-sided ale nie pamiętam gdzie to było, i u mnie to działało tylko pod openGL na którym to znowu była sporo mniejsza wydajność niż na direct3d :/

a jeśli o render to w material editor zaznaczasz 2 - sided lub w oknie renderowania force 2 - sided

Napisano

Albo klinkin prawym klawiszem na nazwie viewportu( np Perspective) wybierz configuration i zazanacz 'Force 2-sided' (w openGL) albo wrzuc material i zaznacz w opcjach materialu '2-sided'.

Napisano

Kozioo - tylko i wylacznie twoja wersja - nastepne sa posrednie i sa przyczyn wielu nie chcianych sytuacji o których nie chce sie teraz rozpisywac - tylko bakface cull chyba ze obiekt docelowo ma byc renderowany nie tylko ze strony normalnych

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności