Napisano 7 Październik 200420 l Robie sobie hełm. Usuwam face z przody. Po jakimś czase zobaczyłem że przez otwór, który zrobiłem z przodu nie widać ściany hełmu z tyłu. Tak jak by jej nie było. I analogicznie - obracają widok do tyłu nie widać ściany przedniej! Help me!
Napisano 7 Październik 200420 l chodzi ci o viewport??? to normalka trzeba by w opcjach włączyć 2-sided ale nie pamiętam gdzie to było, i u mnie to działało tylko pod openGL na którym to znowu była sporo mniejsza wydajność niż na direct3d :/ a jeśli o render to w material editor zaznaczasz 2 - sided lub w oknie renderowania force 2 - sided
Napisano 12 Październik 200420 l Albo daj meteriał 2-faced, jeżeli w renderze tesz nie widać "tylnej" ściany.
Napisano 13 Październik 200420 l Albo klinkin prawym klawiszem na nazwie viewportu( np Perspective) wybierz configuration i zazanacz 'Force 2-sided' (w openGL) albo wrzuc material i zaznacz w opcjach materialu '2-sided'.
Napisano 13 Październik 200420 l Kozioo - tylko i wylacznie twoja wersja - nastepne sa posrednie i sa przyczyn wielu nie chcianych sytuacji o których nie chce sie teraz rozpisywac - tylko bakface cull chyba ze obiekt docelowo ma byc renderowany nie tylko ze strony normalnych pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto