Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robie sobie hełm. Usuwam face z przody. Po jakimś czase zobaczyłem że przez otwór, który zrobiłem z przodu nie widać ściany hełmu z tyłu. Tak jak by jej nie było. I analogicznie - obracają widok do tyłu nie widać ściany przedniej! Help me!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi ci o viewport???

to normalka trzeba by w opcjach włączyć 2-sided ale nie pamiętam gdzie to było, i u mnie to działało tylko pod openGL na którym to znowu była sporo mniejsza wydajność niż na direct3d :/

a jeśli o render to w material editor zaznaczasz 2 - sided lub w oknie renderowania force 2 - sided

Napisano

Albo klinkin prawym klawiszem na nazwie viewportu( np Perspective) wybierz configuration i zazanacz 'Force 2-sided' (w openGL) albo wrzuc material i zaznacz w opcjach materialu '2-sided'.

Napisano

Kozioo - tylko i wylacznie twoja wersja - nastepne sa posrednie i sa przyczyn wielu nie chcianych sytuacji o których nie chce sie teraz rozpisywac - tylko bakface cull chyba ze obiekt docelowo ma byc renderowany nie tylko ze strony normalnych

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności