Jump to content
  • 0

Wyrzuca widok daleko od obiektu Max 2016


Question

Witam,

 

Mam następujący problem. Modelując obiekt (editable poly), gdy klikam na jakiś element (vertex, edge, poly) wyrzuca mi widok bardzo daleko od obiektu. Kiedy wciskam "z" nie ma problemu z powrotem do obiektu.

Dodam że rzecz się dzieje na widoku Ortographic, na prespective jest normalnie.

Czasami problem również pojawia się przy obracaniu.

Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę.

Edited by KaczmaR199
Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

""Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę. ""

Ja mam coś podobnego w 3ds.Też,jak w jeden polygon celyje,to zaznacza mi często ten,za nim,mimo iż normal's,są we właściwą stronę ustawione.

Na starym gtx 280,i 260,nie pamietam takich problemów.Możliwe że karta graficzna,za pewne masz AMD?

Link to post
Share on other sites
  • 0

Właśnie pracuje na Radeonie. Ale już rozwiązałem ten problem. Wystarczy po przełączać się miedzy widokami (ortographic > prespective > ortographic) i wraca do normy. Co jakiś czas wystarczy powtórzyć tę czynność i da się pracować.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy