Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć wszystkim,

Postanowiłem założyć wreszcie konto i w tym wątku chcę coś czasem wrzucać z nadzieją na waszą pomoc.

Konstruktywna krytyka jest na wagę złota, wiec będę wdzięczny za wszystkie opinie i rady.

Na początek kilka renderów, niekoniecznie skończonych, a bardziej chwilowo porzuconych

Soft: 3dsMax + Mental Ray, Fusion

 

ammo_zpsa0azfyta.jpg

 

dna_zpsgb8nppky.jpg

 

gillette_zpstjhiwyzk.jpg

 

granat_zpscszeqqoo.jpg

 

helm_magneto_zpsmoclyron.jpg

Edytowane przez Agregat
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

DNA niepoprawna. Ani to schemat, ani molekuły. Może taka struktura wyglądałaby dobrze z daleka, ale tak na zbliżeniu nic nie wnosi i nie pokazuje, a przez tą prostą drabinkowatość nie wygląda zbyt organicznie.

Jeśli miał byś schemat, powinieneś wyraźnie zróżnicować zasady A/T i C/G.

Jeśli chciałeś pokazać strukturę molekułów i atomy (trochę na to wskazują te kuleczki), to warto by trochę dokładniej odwzorować prawdziwą strukturę zamiast aż tak uproszczonej drabiny, polecam PDB (protein data bank) i program UCSF Chimera z którego można eksportować te struktury do innych programów.

http://www.rcsb.org/pdb/explore/explore.do?structureId=1bna (Download po prawej)

http://www.rcsb.org/pdb/101/motm.do?momID=23 (takie info z obrazkami)

 

Na oponach i militariach się nie znam, ale tak na oko wygląda jakbyś tu się bardziej przyłożył do detali, modele ładne.

 

W obrazku z amunicją DOF na górnych dwóch nabojach dziwnie wyszedł, taka rozmyta otoczka naokoło ostrego naboju. To postprodukcyjny DOF? Miałeś AA na kanale Z? Wyłączyć. Nie wiem czy i gdzie ta opcja jest w MR, ale w VR można niechcąco włączyć i potem są właśnie takie problemy w post. Chociaż DOF z Fusion nie należy do tych najlepszych.

 

Ogólnie przyjemne materiały i oświetlenie, ładna tekstura zwłaszcza na skrzyni z nabojami.

Edytowane przez Ania
Napisano

Dzieki za odpowiedz

Co do dna to masz racje we wszystkim, ale to nie nigdy nie miał być poprawny model - na początku to nawet nie miał być łańcuch dna - po prostu bawiłem się z sss i proceduralnym displacementem. Wydawało mi się, że render fajnie wyszedł dlatego wrzuciłem. Teraz wiem, że byłem w błędzie (głupi ja). Dzięki za linki i wskazówki, może się kiedyś za to zabiorę poważniej.

 

Jeśli chodzi o DOF, to zdepth bez AA wyrenderowany w dwa razy wyższej rozdzielczości niż podstawowy render i dzięki temu nie wygląda całkiem beznadziejnie (jeśli jest w tej samej rozdzielczości i bez AA wychodzi dużo gorzej) a ta obówdka to może wina sposobu w jaki Fusion nakłada DOFa, ale raczej moja bo nie ogarniam do końca i niemożliwe żeby taka ważna opcja była tak skopana. Musze przy tym jeszcze pomajstrować

Napisano (edytowane)

Taką kanapę wymodelowałem w 3ds Maxie. Wiem że wyglądało by to lepiej gdybym w pewnym momencie przeniósł się do Zbrusha, ale zdecydowałem utrzymać wszystko w Maxie. Warto było bo bawiłem się świetnie, chociaż wyszło jak wyszło. (najbardziej nie podobają mi się marszczenia na zakończeniach, jeszcze nad tym popracuję)

 

chesterfield_zpsmpxw7txp.jpg

 

Trochę się do niej przywiązałem, wiec postanowiłem wybudować wokół niej pokój (taki za 20 lat).

Napis "Sony" chyba tam nie bardzo pasuje, ale chciałem jasno dać do zrozumienia, że to futurystyczny telewizor, a to był najprostszy sposób.

 

A_V_10_10_zpscuc0sh34.jpg

 

I jeszcze Browning M2 HB. Modelowanie to była czysta przyjemność, ale od teksturowania to dostałem PTSD. (chyba najwyższy czas zaprzyjaźnić się z jakimś Quixelem)

 

browning_b_zpsmrvd26jv.jpg

 

browning_f_zpskh7t3wvb.jpg

 

Wszystkie wskazówki mile widziane.

 

PS Właśnie zauważyłem, że Photobucket strasznie zmniejsza rozdzielczość obrazów - fatalnie. Może ktoś polecić jakąś dobrą darmową alternatywę? (wiec chwilowo wrzucam jako załączniki)

Edytowane przez Agregat
Napisano

Modelowałem ostatnio co mi wpadło pod rękę i wynikł z tego ten render.

 

DOvcXr5.jpg

 

Zadowolony jestem tak sobie. Chętnie posłucham rad mądrych ludzi, co by tu poprawić żeby było lepiej.

Napisano

Problem jest w niektórych materiałach na pewno i możliwe , że oświetlenie by poprawiło trochę. Powiedz - świecisz HDRKa ? Dodaj może odbić trochę - np kubek zrób bardziej glossy , dużo elementów przechwytuje niebieski kolor - ściągnij go może. Kartka papieru wygląda na taką ciężką jak z metalu - nie widać w niej lekkości kartki i właśnie ten niebieski. Ogólnie scenę bym doświetlił trochę - fajnie się dzieje tutaj na rancie stołu i pod nim , a dalej jest za ciemno. Może daj jakąś lampkę nocną ?

Napisano
Problem jest w niektórych materiałach na pewno i możliwe , że oświetlenie by poprawiło trochę. Powiedz - świecisz HDRKa ? Dodaj może odbić trochę - np kubek zrób bardziej glossy , dużo elementów przechwytuje niebieski kolor - ściągnij go może. Kartka papieru wygląda na taką ciężką jak z metalu - nie widać w niej lekkości kartki i właśnie ten niebieski. Ogólnie scenę bym doświetlił trochę - fajnie się dzieje tutaj na rancie stołu i pod nim , a dalej jest za ciemno. Może daj jakąś lampkę nocną ?

 

Dzieki za odpowiedz.

To biurko to część większej sceny. Oświetlenie to Daylight System wchodzący przez dwa okna ze SkyPortalami. Nie chciałem dodawać dodatkowych świateł, bo według mnie tak wygląda naturalniej - może nie lepiej, ale naturalniej (może ktoś ma inne zdanie). Kartka faktycznie wygląda trochę ciężko, może to przez za mocny postprodukcyjny AO, chyba w ogóle cały render za mocno potraktowałem AO passem.

A ten niebieski tint to pewnie z tego że całe pomieszczenie jest puste i łapie światło z zewnątrz. Z tego samego powodu nie bardzo widać odbicia bo po za przedmiotami na biurku nie ma się co odbijać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności