Napisano 28 Sierpień 20159 l Cześć. Jest to mój pierwszy na tym forum, w którym umieszczę mój model. Dłubie przy nim już jakiś czas. Temat zakładam abyście pomogli mi w jak najlepszym wykonaniu tego modelu, także proszę o krytykę, co poprawić/zmienić. Luneta na 95% zostanie zmieniona na coś innego. Jeżeli macie jakieś propozycje co do lunety to śmiało piszcie. Wrzucam kilka renderów i kilka siatek. Jeżeli chcecie jakieś zbliżenia to postaram się je wrzucić. Pozdrawiam.
Napisano 30 Sierpień 20159 l Fajnie się ten projekcik zaczyna , czy ilość frezowań na lufie się zgadza ? kółko przy stop pinie ma za mały przekrój lunety które widuje się na baretach w iraku : http://www.schmidtundbender.de/en/products/police-and-military-forces/12-50x56-pm-iip.html https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f0/Schmidt_%26_Bender_5-25x56_PM_II_LP_controls.jpg http://nightforceoptics.com/nxs/5-5-22x50 http://www.usoptics.com/optics/er-25.html plus przelicznik balistyczny http://barrett.net/optics/bors
Napisano 6 Wrzesień 20159 l Autor Mały update. @Pixel-Factory Dzięki za zwrócenie uwagi. Ilość frezowań faktycznie była większa. Z tego co policzyłem to jest ich 10, u mnie było 14. Zwiększyłem też przekrój kółka. Zrobiłem lunetę U.S.OPTICS ER-25, oraz kilka rzeczy przy przełączniku od trybu ognia.
Napisano 6 Wrzesień 20159 l Zdecydowanie za ostre krawędzie, nawet jeśli faktycznie to tak wygląda to i tak musisz je zrobić nieco bardziej okrągłe inaczej uzyskasz wygląd raczej typowo low poly
Napisano 28 Wrzesień 20159 l Autor Tym razem żadnego postępu z modelowania nie będzie. Na tą chwilę bawię się renderami. Chcę uzyskać ładny efekt, gdy broń jest w cieniu, a lufa wychodzi z tego cienia. Nie wiem czy za bardzo taki efekt otrzymałem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto