Docent Napisano 5 Wrzesień 2015 Napisano 5 Wrzesień 2015 (edytowane) Witam. 1. Czy ktoś wie jak za pomocą AutoJoint'a połączyć dwie rożne grupy particles? Jeżeli wszystkie obiekty (wciągnięte do TP za pomocą Object2Particles) znajdują się w jednej grupie to nie ma problemu - działa. Kiedy kiedy chce to zrobić z dwoma różnymi grupami (lub w trakcie symulacji część obiektów zmienia grupę) za chiny nie chce to działać. 2. Bardzo często w trakcie symulacji obiekt z Autojoints "wybucha", tak jakby wszystkie łączenia joint zrywały się z wielką siłą - nie wiem jak to inaczej opisać :) PS. Max 2013 x64 / TP 5.0 Edytowane 5 Wrzesień 2015 przez Docent
uncle Napisano 14 Wrzesień 2015 Napisano 14 Wrzesień 2015 1. psearch, albo ppassAB, albo channele, albo memory, generalnie jeden partikle z grupy A musi miec informacje o partilku z grupy B na jakiej zasadzie ma zrobic tego jointa 2. zgaduje ze uzywasz volume break + bullet, dobrym zwyczajem jest zeskalowac nowe fragmenty do 99% zeby scianki sie ze soba nie stykaly, albo uzywanie SC, jest duzo lepszy pod wzgledem "explozji".
Docent Napisano 14 Wrzesień 2015 Autor Napisano 14 Wrzesień 2015 1. Używam Psearch lub PpassAB, już rozwiązałem problem (źle polinkowałem) 2. Nie zgadłeś :), używam SC. tylko teraz pojawił mi się inny problem. Gdy sobie testowałem (małe rzeczy) jest ok, ale teraz wrzuciłem do symulacji duży obiekt (budynek wielokondygnacyjny) i symulacja zawiesza mi się w różnych momentach - w zależności jakie zmienne sobie ustawiam (czy to np, raster w VolumeBreak, ilości Jointów lub jakiś Threshold). Brak RAMu nie wchodzi w grę bo np. max zajmuje nie wiecej 60% w momencie zawiechy.
uncle Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 rob cache z wylaczonym viewportem, w tp5 jest w master dynamic po prawej taka opcja.
Docent Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 Tak robię, jest zdecydowanie szybciej . Wydaje mi sie ze to wina TP, a nie mam możliwości na tym stanowisku zrobić upgrade do nowszej wersji.
uncle Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 przepchenli w iron manie rozwalanie willi w tp, wiec niesadze zeby to byla wina tp:). co do zwieszania sie, to nigdy mi sie nei zwieszalo, conajwyzej max sie wywalal, ale to przewaznie wina po stronie usera, trzeba wiedziec czego unikac :)
Docent Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 (edytowane) Nie będę zapeszać, pogrzebałem w ustawieniach, i na razie sim leci :) Faktycznie, możne to moja wina, uczę się dopiero ;) EDIT: Czy jest w TP lub max'ie jakiś log w którym można sprawdzić co było przyczyną zawieszenia się? Edytowane 15 Wrzesień 2015 przez Docent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się