Napisano 16 Wrzesień 20159 l Mam mały problem z debugowaniem sceny, pracuje na dużym asecie enviro, wiele obiektów o takim samym typie powierzchni lecz wielu indywidualnych detalach na teksturach. Ostatecznie użyłem patentu wklepywania ścieżek do indywidualnych tekstur per mesh (dla tych najwazniejszych o dużej ilości ciężkich tekstur) Ścieżka do pliku tekstury np. dla diffuse wygląda tak: (folder tekstur asetu)/_.tx atrybut używany w meshach wygląda następująco: mtoa_constant_DIF przy czym jest to typ string z wklepaną wartością //asset_induWhite_DIF I teraz do rzeczy problem: Output wypluwa mi tony ostrzeżeń typu BROKEN (folder tekstur asetu)///asset_induWhite_DIF_1001.tx czyli niby tekstura nie weszła, z tym że w scenie renderuje sie poprawnie. BROKEN (folder tekstur asetu)/_1001.tx ...nieważne jaka tekstura, każda dla udima 1001 nie weszła? ERROR | unknown token nie rozumie odwołania attribute w ścieżce d pliku? Renderuje sie niby okej ale odkąd te brokeny się pojawiły, render idzie zauważalnie wolniej. Czy ktoś ma jakieś pomysły/sugestie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto