Jump to content
comander_barnik

[Arnold] [Maya] BROKEN tx maps, attribute workflow

Recommended Posts

Mam mały problem z debugowaniem sceny, pracuje na dużym asecie enviro, wiele obiektów o takim samym typie powierzchni lecz wielu indywidualnych detalach na teksturach. Ostatecznie użyłem patentu wklepywania ścieżek do indywidualnych tekstur per mesh (dla tych najwazniejszych o dużej ilości ciężkich tekstur)

 

Ścieżka do pliku tekstury np. dla diffuse wygląda tak:

(folder tekstur asetu)/_.tx

 

atrybut używany w meshach wygląda następująco:

mtoa_constant_DIF

 

przy czym jest to typ string z wklepaną wartością

//asset_induWhite_DIF

 

I teraz do rzeczy problem: Output wypluwa mi tony ostrzeżeń typu

BROKEN      (folder tekstur asetu)///asset_induWhite_DIF_1001.tx

czyli niby tekstura nie weszła, z tym że w scenie renderuje sie poprawnie.

BROKEN      (folder tekstur asetu)/_1001.tx

...nieważne jaka tekstura, każda dla udima 1001 nie weszła?

 ERROR   |   unknown token 

nie rozumie odwołania attribute w ścieżce d pliku?

Renderuje sie niby okej ale odkąd te brokeny się pojawiły, render idzie zauważalnie wolniej. Czy ktoś ma jakieś pomysły/sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy