Jump to content

Motion capture & biped


wroniec

Recommended Posts

Mam pytanie odnośnie korzystania z plików motion capture dla maxowego bipeda.

Przykładowo, mam do zrobienia animacje w miarę zwyczajnego długiego przejścia korytarzem z kliknięciem światła. Większość mocapów chodu jakie znalazłem są przerysowane (siłacz, staruszek, pijany itd) nawet pliki podpisane "normal walking" są w jakiś sposób skażone i ciężko je nazwać normalnymi. Do tego dochodzi niedokładność, stopy ślizgają się po powierzchni, albo zatapiają w podłożu. To że coś tam strzela to zrozumiałe i wyczyszczenie ze zbędnych kluczy rozumiem, ale pozostałe problemy są dla mnie zagadką.

Jaki styl pracy jest najszybszy i pozwalający na przygotowanie animacji bez powyższych błędów? Którą drogą iść?

1. Czy wczytać w miarę zbliżony mocap do tego co chcę uzyskać? I czyścić, poprawiać itd?

2. Poszukać lepszych plików w necie? Jeśli tak to gdzie, jakie firmy oferują najlepsze?

3. Olać i jeśli nie znalazłem czegoś zbliżonego to robić od podstaw cały ruch?

4. A może spróbować jakiegoś taniego sposobu na zgranie ruchu?? Nie wiem czy taki istnieje?

 

Problemem dla mnie nie jest uzyskanie satysfakcjonującego mnie efektu, ale czas w jakim to robię.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie i odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy