prace09 Napisano 28 Wrzesień 2015 Napisano 28 Wrzesień 2015 Hej, piszę z prośbą o pomoc. Jestem na finishu projektu i muszę wypalić animację pod UNITY i naglę się okazało, że gdzieś po drodze zeskalowałem RIga :O i zamisat skali 1 mam jakąś wartość 5,3 :O czy jest jakiś sposób aby to naprawić ?? przepalić jakoś animację i wyzerować, cokolwiek ?? słyszałem, że można tak zrobić, tylko, że totalnie nie mam pojęcia jak..... Jeśli ktoś miał ten sam problem to bardzo proszę o pomoc soft: maya ew Blender pozdrawiam
Ania Napisano 29 Wrzesień 2015 Napisano 29 Wrzesień 2015 (edytowane) ew. Blender: Skalujesz obiekty i armaturę (równocześnie) przez te 5.3, najlepiej naokoło cursora ustawionego w pivocie armatury. Ctrl A > Apply scale Teraz jeśli animacja się nie zgadza, należy poprawić w curve editor. Dotyczy to tylko location, bo skala i obrót są niezależne i powinny się jeszcze zgadzać. Ustawiasz kursor w curve editor na y=0 (panel N), ustawiasz pivot na 2D cursor. Wybierasz wszystkie animowane kości albo obiekty, wybierasz ich krzywe XLocation, YLocation, ZLocation (nie wiem czy trzeba ręcznie czy da się jakoś przyspieszyć), tabulatorem wchodzisz w edit mode, skalujesz przez 5.3 (pionowa oś). Po skalowaniu obiektów i armatury, ale przed Ctrl A, animacja armatury i obiektów się zgadza (skala się przeniosła na kości, ale nie jest jeszcze aplikowana). Tu możesz spróbować export, być może oszczędzisz sobie manipulacji w curve editor. Jeśli nie zadziała, dalej z Ctrl A itd. Edytowane 29 Wrzesień 2015 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się