Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, piszę z prośbą o pomoc. Jestem na finishu projektu i muszę wypalić animację pod UNITY i naglę się okazało, że gdzieś po drodze zeskalowałem RIga :O i zamisat skali 1 mam jakąś wartość 5,3 :O czy jest jakiś sposób aby to naprawić ?? przepalić jakoś animację i wyzerować, cokolwiek ?? słyszałem, że można tak zrobić, tylko, że totalnie nie mam pojęcia jak..... Jeśli ktoś miał ten sam problem to bardzo proszę o pomoc

 

soft: maya

ew Blender

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

ew. Blender:

Skalujesz obiekty i armaturę (równocześnie) przez te 5.3, najlepiej naokoło cursora ustawionego w pivocie armatury. Ctrl A > Apply scale

Teraz jeśli animacja się nie zgadza, należy poprawić w curve editor. Dotyczy to tylko location, bo skala i obrót są niezależne i powinny się jeszcze zgadzać.

Ustawiasz kursor w curve editor na y=0 (panel N), ustawiasz pivot na 2D cursor.

Wybierasz wszystkie animowane kości albo obiekty, wybierasz ich krzywe XLocation, YLocation, ZLocation (nie wiem czy trzeba ręcznie czy da się jakoś przyspieszyć), tabulatorem wchodzisz w edit mode, skalujesz przez 5.3 (pionowa oś).

 

Po skalowaniu obiektów i armatury, ale przed Ctrl A, animacja armatury i obiektów się zgadza (skala się przeniosła na kości, ale nie jest jeszcze aplikowana). Tu możesz spróbować export, być może oszczędzisz sobie manipulacji w curve editor. Jeśli nie zadziała, dalej z Ctrl A itd.

Edytowane przez Ania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności