Jump to content

Pomocy , zŁa skala


prace09

Recommended Posts

Hej, piszę z prośbą o pomoc. Jestem na finishu projektu i muszę wypalić animację pod UNITY i naglę się okazało, że gdzieś po drodze zeskalowałem RIga :O i zamisat skali 1 mam jakąś wartość 5,3 :O czy jest jakiś sposób aby to naprawić ?? przepalić jakoś animację i wyzerować, cokolwiek ?? słyszałem, że można tak zrobić, tylko, że totalnie nie mam pojęcia jak..... Jeśli ktoś miał ten sam problem to bardzo proszę o pomoc

 

soft: maya

ew Blender

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ew. Blender:

Skalujesz obiekty i armaturę (równocześnie) przez te 5.3, najlepiej naokoło cursora ustawionego w pivocie armatury. Ctrl A > Apply scale

Teraz jeśli animacja się nie zgadza, należy poprawić w curve editor. Dotyczy to tylko location, bo skala i obrót są niezależne i powinny się jeszcze zgadzać.

Ustawiasz kursor w curve editor na y=0 (panel N), ustawiasz pivot na 2D cursor.

Wybierasz wszystkie animowane kości albo obiekty, wybierasz ich krzywe XLocation, YLocation, ZLocation (nie wiem czy trzeba ręcznie czy da się jakoś przyspieszyć), tabulatorem wchodzisz w edit mode, skalujesz przez 5.3 (pionowa oś).

 

Po skalowaniu obiektów i armatury, ale przed Ctrl A, animacja armatury i obiektów się zgadza (skala się przeniosła na kości, ale nie jest jeszcze aplikowana). Tu możesz spróbować export, być może oszczędzisz sobie manipulacji w curve editor. Jeśli nie zadziała, dalej z Ctrl A itd.

Edited by Ania
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy