RSgrafik Napisano 2 Październik 2015 Napisano 2 Październik 2015 Potrzebuję ażurowy model pokazać tak, aby mocne światło przenikało go i jakby delikatnie wypływało przed jego płaszczyznę przypominając ogień. Idea jest taka, by to światło podkreślało ażurowy wzór a sam model był zaciemniony. Znacie może jakiś tutorial do tego bo zupełnie nie wiem jakiego oświetlenia użyć - wszystkie są zbyt naturalne.
Pleszer Napisano 2 Październik 2015 Napisano 2 Październik 2015 Podaj może jakiś przykład albo podgląd twojego modelu - myślę że, ten efekt można uzyskać głównie parametrami materiału
RSgrafik Napisano 2 Październik 2015 Autor Napisano 2 Październik 2015 To akurat przykład z innego softu ale mniej więcej o to chodzi: http://www.iamag.co/features/3d-light-rays-in-after-effects/ nie udaje mi się osiągnąć takiego światła Podaj może jakiś przykład albo podgląd twojego modelu - myślę że, ten efekt można uzyskać głównie parametrami materiału
stormwind Napisano 2 Październik 2015 Napisano 2 Październik 2015 Pojęcia, których szukasz to Volume Light i Volume Fog http://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-D75475E4-4CD2-4A8C-9141-54A0A3CD9D62-htm.html
RSgrafik Napisano 2 Październik 2015 Autor Napisano 2 Październik 2015 Dzięki! O to chodziło. Teraz czas wejść na schody :) Pojęcia, których szukasz to Volume Light i Volume Fog http://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-D75475E4-4CD2-4A8C-9141-54A0A3CD9D62-htm.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się