przemek02 Napisano 8 Październik 2015 Napisano 8 Październik 2015 (edytowane) Witam Parę tygodni temu postanowiłem zacząć projekt w którym popracuje nad modelem związanym z architekturą. Wybrałem obiekt który wydaje mi się dość interesujący i można w nim zastosować różne metody modelowania. Tym razem model wykonywany jest za pomocą programu Maya, jest więc dobrym ćwiczeniem praktycznym podczas przesiadki z 3ds max. Sam model nie jest jeszcze oczywiście skończony, pozostało jeszcze parę elementów. Planuję także wykonać część detali w Modbox-ie. Myślę także że textury łatwiej będzie wykonać w Mudboxie z wykorzystaniem Ptex. Rendering wykonany w Rendermanie. Wszelkie uwagi, komentarze i porady mile widziane. Pozdrawiam Edytowane 1 Grudzień 2015 przez przemek02
RealLifeGlitchDude Napisano 23 Listopad 2015 Napisano 23 Listopad 2015 Super! Uwielbiam modele z dużą ilością detalu, nie mogę się doczekać wersji z teksturami. Ile poly liczy sobie scena?
norden Napisano 23 Listopad 2015 Napisano 23 Listopad 2015 Bardzo fajne. Jezeli idziesz az w taki realizm bierz pod uwage ze nic w swiecie nie jest idealne ; ) w sensie przekrzyw czasem troche rozne rzeczy albo znieksztalc dany element detalu tak by wygladal jakby byl z "innej formy" lub wykonany przez innego czlowieka. Ale to tylko takie moje bla bla bla. Jezeli celujesz po prostu w studium architektury a nie studium realizmu. Jakies okno moze byc uchylone... Gdzies tam cos peklo przy krawezniku etc etc... Pozdrawiam
przemek02 Napisano 24 Listopad 2015 Autor Napisano 24 Listopad 2015 Witam Dziękuję za komentarze. Scena ma około 1,5 mln poly. Obecnie pracuję nad teksturami kondygnacji parteru, jednak zabiera to dość dużo czasu... Zdecydowałem się na zastosowanie atlasu textur więc trzeba do większości elementów utworzyć UV-ki. Oczywiście będę się starał by model wyglądał jak najrealistyczniej, dlatego myślałem o zastosowaniu displacement map dla takich detali jak uszkodzenia itd... Gdy uda mi się dokończyć textury parteru to postaram się wrzucić trochę nowych renderów.
przemek02 Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Napisano 1 Grudzień 2015 Witam Jak narazie udało mi się otexturować front parteru, postanowiłem więc wrzucić parę renderów aby uaktualnić wątek. Wszelkie uwagi i porady mile widziane.
Camel Napisano 1 Grudzień 2015 Napisano 1 Grudzień 2015 Kapitalnie to wygląda, musisz to dokończyć :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się