Pako007 Napisano 11 Październik 2015 Share Napisano 11 Październik 2015 (edytowane) Cześć :) Jak ustawić automatycznie łączenie się krawędzi gdy extruduje polygon ? W załączniku ss, chodzi mi o zewnętrzne krawędzie. Albo ktoś wie jaka została użyta opcja w 4:16 ? Bo szukałem i nie mogę znaleźć Edytowane 11 Październik 2015 przez Pako007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 11 Październik 2015 Share Napisano 11 Październik 2015 Jeśli dobrze rozumiem to powinieneś zainteresować się "bridge" ;) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 11 Październik 2015 Share Napisano 11 Październik 2015 Albo ktoś wie jaka została użyta opcja w 4:16 ? Bo szukałem i nie mogę znaleźć Wygląda to na modyfikator SHELL skierowany do środka. http://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-E38BD284-3283-4311-AC29-3F699B2F04AA-htm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pako007 Napisano 11 Październik 2015 Autor Share Napisano 11 Październik 2015 Znam tą opcję, ale gdybym tak klikał to musiałbym robić kolejne krawędzie. Zna może ktoś opcje z tego tutoriala 4:16 ? Edit: @up 2013 dzięki mistrzu! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 12 Październik 2015 Share Napisano 12 Październik 2015 Podpowiem Ci jeszcze jedno rozwiązanie. 1. Na ten gotowy "tunel" robisz CAP na otworach. 2. Zaznaczasz powstałe n-gony 3. Korzystasz z INSET 4. Korzystasz z BRIDGE W 3ds Max masz 3 rodzaje BRIDGE i każdy robi niby to samo a jednak nie da się zrobić wszystkiego za pomocą jednego. W tym przypadku musisz skorzystać z BRIDGE (button) jedynie on potrafi połączyć, n-gony/polygony/trójkąty po przeciwnych stronach modelu. Znajduje się on oczywiście w toolbar po prawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi