Skocz do zawartości

obiekt 3D: Commodore 64 computer


martin-flash

Rekomendowane odpowiedzi

Commodore 64, mój pierwszy komputer.

Model wykonałem od podstaw w 3ds MAX 2012.

Model jest wykonany w skali 1:1 z użyciem suwmiarki.

Rendering silnikiem mental ray.

377000 poligonów, 407000 vertexów.

Textura z layoutem klawiatury wykonana w Adobe Photoshop na shapes/wektorach 4096x24096.

Nie wiem czy można pisać to że model jest dostępny na moim profilu www.turbosquid.com

 

22069866818_984eeb9718.jpgCommodore_64_martinflashgordon_01 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22268091141_d5694bb4f4.jpgCommodore_64_martinflashgordon_03 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22070751359_3aa75fc722.jpgCommodore_64_martinflashgordon_06 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22257619405_ac8f7e76ce.jpgCommodore_64_martinflashgordon_10 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22070749389_1dc7b4970e.jpgCommodore_64_martinflashgordon_05 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22268099781_e2b07fc055.jpgCommodore_64_martinflashgordon_07 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

21636606593_971a10ec59.jpgCommodore_64_martinflashgordon_11 by Marcin Husiatyński, on Flickr

 

22070755239_0913ab6804.jpgCommodore_64_martinflashgordon_08 by Marcin Husiatyński, on Flickr

Edytowane przez martin-flash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Chyba coś się nie zgadza z kolorami.... przecież Commodore 64 był beżowy a Commodore 16 szary.....

 

Było wiele odcieni, mój C-64 właśnie tak wygląda, próbki kolorów wziąłem z niego, poniżej link do filmiku jak robiłem mapę klawiatury w wektorach w Photoshopie to tam widać jak mój wygląda. Trochę na pewno zmienił kolor bo mam go już 25 lat:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności