Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam forumowiczów, otóż mam problem ogromny z obiektami 3d - gotowe modele kupne , które chcę zaimplementować do mojej sceny.

Gdy otwieram je za 1 razem są ok....

 

Gdy używam opcji merge i wrzucam je do mojej sceny, obiekty gubią zupełnie koordynację UNWRAP którą mają na sobie i teraz jakim sposobem mam wgrać je by tego nie pogubiły po imporcie? ustawianie tego od nowa nie wchodzi w grę :(

Próbowałem wszystkiego....

Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh..... help ;)

  • Replies 3
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś?

Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze?

 

"Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh"

Możesz sprecyzować?

  • Author
Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś?

Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze?

 

"Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh"

Możesz sprecyzować?

 

Obiekty kupuję w formacie 3dmax, po otwarciu renderuje się ładnie, nic nie robię, po najechaniu na właściwości obiektu nic nie jest dodane - żaden modyfikator UVW, UNWRAP czy inny.... a mapy są pięknie pokryte na meshu.

W oddzielnej scenie chcę zaimportować te miśki - Merge, Miśki w scenie wyrenderowałem i są jak na drugim renderze - wszystko rozsypane....mapowanie się rozjechało. I teraz chciałbym wymusić mapowanie ponownie, bo nie mam pojęcia dlaczego to się wysypuje... :(

Wyeksportuj to jako OBJ i wciagnij z powrotem do maxa...I wrzuc mape i zobacz co sie dzieje.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy