Posted November 27, 20159 yr Witam forumowiczów, otóż mam problem ogromny z obiektami 3d - gotowe modele kupne , które chcę zaimplementować do mojej sceny. Gdy otwieram je za 1 razem są ok.... Gdy używam opcji merge i wrzucam je do mojej sceny, obiekty gubią zupełnie koordynację UNWRAP którą mają na sobie i teraz jakim sposobem mam wgrać je by tego nie pogubiły po imporcie? ustawianie tego od nowa nie wchodzi w grę :( Próbowałem wszystkiego.... Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh..... help ;)
November 27, 20159 yr Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś? Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze? "Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh" Możesz sprecyzować?
November 27, 20159 yr Author Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś? Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze? "Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh" Możesz sprecyzować? Obiekty kupuję w formacie 3dmax, po otwarciu renderuje się ładnie, nic nie robię, po najechaniu na właściwości obiektu nic nie jest dodane - żaden modyfikator UVW, UNWRAP czy inny.... a mapy są pięknie pokryte na meshu. W oddzielnej scenie chcę zaimportować te miśki - Merge, Miśki w scenie wyrenderowałem i są jak na drugim renderze - wszystko rozsypane....mapowanie się rozjechało. I teraz chciałbym wymusić mapowanie ponownie, bo nie mam pojęcia dlaczego to się wysypuje... :(
November 28, 20159 yr Wyeksportuj to jako OBJ i wciagnij z powrotem do maxa...I wrzuc mape i zobacz co sie dzieje.
Create an account or sign in to comment