Lemeridien Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Witam forumowiczów, otóż mam problem ogromny z obiektami 3d - gotowe modele kupne , które chcę zaimplementować do mojej sceny. Gdy otwieram je za 1 razem są ok.... Gdy używam opcji merge i wrzucam je do mojej sceny, obiekty gubią zupełnie koordynację UNWRAP którą mają na sobie i teraz jakim sposobem mam wgrać je by tego nie pogubiły po imporcie? ustawianie tego od nowa nie wchodzi w grę :( Próbowałem wszystkiego.... Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh..... help ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś? Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze? "Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh" Możesz sprecyzować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemeridien Posted November 27, 2015 Author Share Posted November 27, 2015 Czy coś robisz z obiektami po pierwszym otwarciu? Jeśli otwierasz mają UV a jeśli mergujesz nie mają, czy jak? W jakim formacie je kupiłeś? Jeśli nadasz im modyfikator Unwrap, jest rozłożone UV w edytorze? "Oryginalne pliki trzymają UVW ale nie mają we właściwościach ustawionego UVW - czysty mesh" Możesz sprecyzować? Obiekty kupuję w formacie 3dmax, po otwarciu renderuje się ładnie, nic nie robię, po najechaniu na właściwości obiektu nic nie jest dodane - żaden modyfikator UVW, UNWRAP czy inny.... a mapy są pięknie pokryte na meshu. W oddzielnej scenie chcę zaimportować te miśki - Merge, Miśki w scenie wyrenderowałem i są jak na drugim renderze - wszystko rozsypane....mapowanie się rozjechało. I teraz chciałbym wymusić mapowanie ponownie, bo nie mam pojęcia dlaczego to się wysypuje... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
norden Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Wyeksportuj to jako OBJ i wciagnij z powrotem do maxa...I wrzuc mape i zobacz co sie dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now