Skocz do zawartości

out of memory


Lopss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu pojawia mi sie taki komunikat jak w temacie (pewien czas to jakies 3 ostatnie dni)

Pracuje nad zamczyskiem ktory na razie ma cos ponad 1mln powierzchni, ale za to bardzo duzo textur, w summary info wyczytalem sobie ze juz przy pracy zjadlo mi caly ram, rozszezylem pamiec wirtualna ale to nic nie pomoglo przy probie wiekszego renderingu np 3000x3000 albo przy probie dodania kolejnej textury pojawia sie komunikat ze w wyniku braku pamieci aplikacja zostanie zamknieta,

co mam zrobic aby tego uniknac, bo to co zrobilem to dopiero 1/4 tego co chcialbym uzyskac? czy jezeli zaczne nowy plik to bede mogl je potem polaczyc tak aby mozna bylo to zrenderowac czy tym bardziej sie nie uda

 

jesli wiecie cos na ten temat to bardzo prosze o pomoc

 

pracuje na:

P4 3Ghz HT

1G RAM

Gforce FX5700

 

ps. 1mln powiezchni jak na ten sprzet to chyba nie za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hm... nie spotkałem problemu... ale na pewno da radę podzielić projekt na mniejsze części. masz przecież możliwośc "merge" albo w scenie wyświetlać poszczególne elementy jako boxy. Szalej :)aaa... możęsz jeszcze spróbować takiej rzeczy... że d onowego projektu mergujesz całą scene... bajer polega na tym, żę materiały nie wchodzą do edytora materiałów, przez co mozesz pochłaniać mniej ramu. niestety żeby ponownie edytowac materiał musisz go tam wciągnać pipetą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności