TightLife Napisano 2 Grudzień 2015 Napisano 2 Grudzień 2015 (edytowane) Witam, Pierwsza praca i właściwie studium paru umiejętności. Taki pierwszy krok w kierunku innych projektów. Wykorzystałem: Maya, Xgen, V-ray. Edytowane 2 Grudzień 2015 przez TightLife
bolitic Napisano 2 Grudzień 2015 Napisano 2 Grudzień 2015 Wlosy ujda. Model, materialy i cala reszta nie ujda. Sa zle. Ale od czegos trzeba zaczac ;)
ikkiz Napisano 11 Grudzień 2015 Napisano 11 Grudzień 2015 chyba by trzeba zacząć od tego, że za duże subsurface scattering jest na skórze, kolory tekstury diffuse są zrobione trochę naiwnie, bump jest trochę nie zdecydowany (a może go zjadło sss) a meszek na nosie jest od czapy. Prócz tego oczy nie mają głębi, nie widać soczewki i tęczówka jest jakby namalowana, co w połączeniu z chyba za cienkimi powiekami daje taką płaskość lalkowatą. no i na szyję przy modelowaniu nie zwróciłeś należytej uwagi - jest kołkowata i mało kobieca. Ale temat trudny, więc chyba wpadłeś z tym modelem w Dolinę niesamowitości
Rekomendowane odpowiedzi