Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Pierwsza praca i właściwie studium paru umiejętności. Taki pierwszy krok w kierunku innych projektów.

Wykorzystałem: Maya, Xgen, V-ray.

 

 

dTUqCfF.jpg

Edytowane przez TightLife
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba by trzeba zacząć od tego, że za duże subsurface scattering jest na skórze, kolory tekstury diffuse są zrobione trochę naiwnie, bump jest trochę nie zdecydowany (a może go zjadło sss) a meszek na nosie jest od czapy. Prócz tego oczy nie mają głębi, nie widać soczewki i tęczówka jest jakby namalowana, co w połączeniu z chyba za cienkimi powiekami daje taką płaskość lalkowatą.

no i na szyję przy modelowaniu nie zwróciłeś należytej uwagi - jest kołkowata i mało kobieca.

Ale temat trudny, więc chyba wpadłeś z tym modelem w Dolinę niesamowitości




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności