Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Pierwsza praca i właściwie studium paru umiejętności. Taki pierwszy krok w kierunku innych projektów.

Wykorzystałem: Maya, Xgen, V-ray.

 

 

dTUqCfF.jpg

Edytowane przez TightLife

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wlosy ujda. Model, materialy i cala reszta nie ujda. Sa zle. Ale od czegos trzeba zaczac ;)

Napisano

chyba by trzeba zacząć od tego, że za duże subsurface scattering jest na skórze, kolory tekstury diffuse są zrobione trochę naiwnie, bump jest trochę nie zdecydowany (a może go zjadło sss) a meszek na nosie jest od czapy. Prócz tego oczy nie mają głębi, nie widać soczewki i tęczówka jest jakby namalowana, co w połączeniu z chyba za cienkimi powiekami daje taką płaskość lalkowatą.

no i na szyję przy modelowaniu nie zwróciłeś należytej uwagi - jest kołkowata i mało kobieca.

Ale temat trudny, więc chyba wpadłeś z tym modelem w Dolinę niesamowitości

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności