TightLife Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 (edited) Witam, Pierwsza praca i właściwie studium paru umiejętności. Taki pierwszy krok w kierunku innych projektów. Wykorzystałem: Maya, Xgen, V-ray. Edited December 2, 2015 by TightLife Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Wlosy ujda. Model, materialy i cala reszta nie ujda. Sa zle. Ale od czegos trzeba zaczac ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikkiz Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 chyba by trzeba zacząć od tego, że za duże subsurface scattering jest na skórze, kolory tekstury diffuse są zrobione trochę naiwnie, bump jest trochę nie zdecydowany (a może go zjadło sss) a meszek na nosie jest od czapy. Prócz tego oczy nie mają głębi, nie widać soczewki i tęczówka jest jakby namalowana, co w połączeniu z chyba za cienkimi powiekami daje taką płaskość lalkowatą. no i na szyję przy modelowaniu nie zwróciłeś należytej uwagi - jest kołkowata i mało kobieca. Ale temat trudny, więc chyba wpadłeś z tym modelem w Dolinę niesamowitości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts