piotrkujko Napisano 23 Grudzień 2015 Napisano 23 Grudzień 2015 (edytowane) Hej! Do tej pory na forum wstawiałem tylko screeny z problemami w softach, nadszedł jednak czas żeby coś tu w końcu wrzucić:) Świeżutka pracka. Kilka lat temu sporo grałem, w znaną nam wszystkim grę, League of Legends. Teraz nie gram, ale sentyment został.. :) Grafika odnosi się do jednej z postaci - Gravesa, a konkretnie jego charakterystycznej dubeltówy. Tworząc całą scenkę, pomyślałem, że fajnie by było lepiej zobrazować historię bohatera, oddać klimat gry, stąd porozrzucałem karty jego kumpla Twisted Fate'a i gold coinsy. Nad grafiką siedziałem po nocach przez jakieś półtora - dwa tygodnie. Bazę zrobiłem w 3dsMaxie, detal w Zbrushu, tekstury z detalem w Substance Painterze, potem skonwertowałem wszystko do Vraya i po wielu zmaganiach z renderem (http://max3d.pl/forum/threads/100034-Scena-zawiesza-si%C4%99-przy-renderowaniu-3dsMax-Vray), renderowaniu regionów na jednym frame bufferze, w końcu trafiłem do Photoshopa gdzie zrobiłem post produkcję. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :) EDIT: Jakość uploadowanych obrazów mogłaby być lepsza, niezbyt wiem czy mogę udostępniać linki zewnętrzne, w razie czego highres na moim Behance Edytowane 23 Grudzień 2015 przez piotrkujko
wujek_kane Napisano 23 Grudzień 2015 Napisano 23 Grudzień 2015 Wiele zyskałeś dorzucając karty i monety - całość jest bardzo spójna i trzyma klimat. Wydaje mi się tylko, że tekstury przybrudzeń itd. mają trochę za dużą skalę, przez co samej broni wydaje się brakować detalu. Na pewno eksperci wypowiedzą się konkretniej, ale myślę, że dużo mógłbyś zyskać dopieszczając mapy. Aaaa i chyba ciutkę bruździ jeszcze ostry cień. Podoba mi się bardzo, ale może warto dopieścić? :)
Nathanielxd Napisano 23 Grudzień 2015 Napisano 23 Grudzień 2015 Mi się te karty i monety wydają trochę zbyt małe. Chyba, że ta broń rzeczywiście takie ogromniasta jest.
piotrkujko Napisano 23 Grudzień 2015 Autor Napisano 23 Grudzień 2015 Wiele zyskałeś dorzucając karty i monety - całość jest bardzo spójna i trzyma klimat. Wydaje mi się tylko, że tekstury przybrudzeń itd. mają trochę za dużą skalę, przez co samej broni wydaje się brakować detalu. Na pewno eksperci wypowiedzą się konkretniej, ale myślę, że dużo mógłbyś zyskać dopieszczając mapy. Aaaa i chyba ciutkę bruździ jeszcze ostry cień. Podoba mi się bardzo, ale może warto dopieścić? :) Niezbyt wiem jak to można mądrze obejść. Maski i tekstury wyjęte są z Substance Paintera w 4K.. Nie wiem na ile psuje je sam soft, tak samo nie wiem jaka jest ich rozdzielczość w Painterze. Zerknij jeszcze na uploady na behance, tam jest lepsza jakość i detal widać znacznie lepiej. Ogromne dzięki za uwagi, pomyślę jak to można ogarnąć:) Mi się te karty i monety wydają trochę zbyt małe. Chyba, że ta broń rzeczywiście takie ogromniasta jest. Ta broń jest olbrzymia, starałem się zachować jej proporcje zgodnie z konceptem i też kładąc obok monety i karty chciałem pokazać jej faktyczną skalę. :)
Rekomendowane odpowiedzi