Napisano 5 Styczeń 20169 l Na blender.org pojawił się krótki przegląd przedstawiający ciekawe gałęzie blendera które będą rozwijane w tym roku. Większość z tych projektów prawdopodobnie pojawi się w blenderze 2.8 który ma ukazać się w drugiej połowie roku. Artykuł: http://www.blender.org/development/blender-branches-to-watch-in-2016/ Jeśli jeszcze nie czytaliście to z planami dotyczącymi blendera 2.8 możecie zapoznać się tutaj: https://code.blender.org/2015/07/blender-2-8-the-workflow-release/ https://code.blender.org/2015/11/the-2-8-project-for-developers/
Napisano 5 Styczeń 20169 l Autor OpenVDB bedzie super. Jaram się jeszcze ObjectNodes. Wreszcie blender zyska sensowne narzędzia do robienia proceduralnej geometrii. Jest tylko jedna rzecz którą będą musieli zrobić żeby z tych cudów dało się sensownie korzystać- ujednolicenie tekstur proceduralnych. Na razie to co jest w cyclesie jest niekompatybilne z Texture nodes i teksturami z BI więc nie da się jednocześnie sterować modyfikatorem (np Displace) i materiałem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto