Monio Napisano 5 Styczeń 2016 Napisano 5 Styczeń 2016 Na blender.org pojawił się krótki przegląd przedstawiający ciekawe gałęzie blendera które będą rozwijane w tym roku. Większość z tych projektów prawdopodobnie pojawi się w blenderze 2.8 który ma ukazać się w drugiej połowie roku. Artykuł: http://www.blender.org/development/blender-branches-to-watch-in-2016/ Jeśli jeszcze nie czytaliście to z planami dotyczącymi blendera 2.8 możecie zapoznać się tutaj: https://code.blender.org/2015/07/blender-2-8-the-workflow-release/ https://code.blender.org/2015/11/the-2-8-project-for-developers/
Monio Napisano 5 Styczeń 2016 Autor Napisano 5 Styczeń 2016 OpenVDB bedzie super. Jaram się jeszcze ObjectNodes. Wreszcie blender zyska sensowne narzędzia do robienia proceduralnej geometrii. Jest tylko jedna rzecz którą będą musieli zrobić żeby z tych cudów dało się sensownie korzystać- ujednolicenie tekstur proceduralnych. Na razie to co jest w cyclesie jest niekompatybilne z Texture nodes i teksturami z BI więc nie da się jednocześnie sterować modyfikatorem (np Displace) i materiałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się