Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na blender.org pojawił się krótki przegląd przedstawiający ciekawe gałęzie blendera które będą rozwijane w tym roku. Większość z tych projektów prawdopodobnie pojawi się w blenderze 2.8 który ma ukazać się w drugiej połowie roku.

 

Artykuł:

http://www.blender.org/development/blender-branches-to-watch-in-2016/

 

Jeśli jeszcze nie czytaliście to z planami dotyczącymi blendera 2.8 możecie zapoznać się tutaj:

https://code.blender.org/2015/07/blender-2-8-the-workflow-release/

https://code.blender.org/2015/11/the-2-8-project-for-developers/

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

OpenVDB bedzie super. Jaram się jeszcze ObjectNodes. Wreszcie blender zyska sensowne narzędzia do robienia proceduralnej geometrii. Jest tylko jedna rzecz którą będą musieli zrobić żeby z tych cudów dało się sensownie korzystać- ujednolicenie tekstur proceduralnych. Na razie to co jest w cyclesie jest niekompatybilne z Texture nodes i teksturami z BI więc nie da się jednocześnie sterować modyfikatorem (np Displace) i materiałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności