Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na blender.org pojawił się krótki przegląd przedstawiający ciekawe gałęzie blendera które będą rozwijane w tym roku. Większość z tych projektów prawdopodobnie pojawi się w blenderze 2.8 który ma ukazać się w drugiej połowie roku.

 

Artykuł:

http://www.blender.org/development/blender-branches-to-watch-in-2016/

 

Jeśli jeszcze nie czytaliście to z planami dotyczącymi blendera 2.8 możecie zapoznać się tutaj:

https://code.blender.org/2015/07/blender-2-8-the-workflow-release/

https://code.blender.org/2015/11/the-2-8-project-for-developers/

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

OpenVDB bedzie super. Jaram się jeszcze ObjectNodes. Wreszcie blender zyska sensowne narzędzia do robienia proceduralnej geometrii. Jest tylko jedna rzecz którą będą musieli zrobić żeby z tych cudów dało się sensownie korzystać- ujednolicenie tekstur proceduralnych. Na razie to co jest w cyclesie jest niekompatybilne z Texture nodes i teksturami z BI więc nie da się jednocześnie sterować modyfikatorem (np Displace) i materiałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności