Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to zrobilem sobie taka scenke gor z mostem... Mam kilka pytan, mianowicie :

1. Jak zrobic zeby na wodzie odbijal sie most (ale nie jego cien)

2. Gdzie sie zmienia kolor calej sceny, otoczenia

 

Na razie jest to chyba w jakims dziwnym swiecie bo slonce swieci a jest ciemno :) ale wkrotce sie to zmieni

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no cóż, rozwijasz sie, ale:

-wywal natychmiast te światło (słońce???) bo jest okropne

-cień rzucany bezpośrednio pod most, gdy ?słońce? mamy za całą sceną

-textury fatalnie naciągnięte na otych górach

-jeżeli co błyszczące coś jest słońcem to czemu jest noc (tło jest czarne???)

-jeżeli jest noc to czemu nie ma gwiazd lub chmur, które by je zkrywały

-co jest dalej, plan nagle się urywa, ta,m jest jakas przepaść, wodospad, czy co?

no, to chyba wszystko...

Napisano
no cóż, rozwijasz sie, ale:

-wywal natychmiast te światło (słońce???) bo jest okropne

-cień rzucany bezpośrednio pod most, gdy ?słońce? mamy za całą sceną

-textury fatalnie naciągnięte na otych górach

-jeżeli co błyszczące coś jest słońcem to czemu jest noc (tło jest czarne???)

-jeżeli jest noc to czemu nie ma gwiazd lub chmur, które by je zkrywały

-co jest dalej, plan nagle się urywa, ta,m jest jakas przepaść, wodospad, czy co?

no, to chyba wszystko...

 

W pelni sie pod tym podpisuje :P.

Napisano
  • Autor

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Zadałem kilka pytan, czy nikt nie postara sie mi odpowiedziec :(:(:(

Napisano

1. woda musisz sie pobawić materiałem raytrace

2. naciśnij 8 na klawiaturze

Napisano

wow

to ma swój klimacik ;]

gdyby nie ta flara, to bym powiedział, że nawet ładne ;P

Napisano

zwlaszcza drugi - nawet pewien dramatyzm w sobie zawiera ;)

w porownaniu do autobusu to jednak juz o wiele much better.

Napisano

no dobra raytrace na wodę i jedziesz a co do gór to UVW mapping, pożąna textura, bump, displace, parę kamieni na pierszym planie...

popracuj nad wyglądaem mostu: dodaj jakieś niebo zamiast czarnego tła i popróbuj z inną flarą (takiej to można użyć jedynie w scenach kosmicznych)

przydałby się jakiś DOF na drugim ujęciu...

PS:

jeśli nie rozumiesz tych określeń to wlanij F1 na klawiaturce :)

 

PS2 (ale nie playstation ;D ):

brawo za postępy Gumis-jeszcze będzie z ciebie grafik ;)

Napisano

trochę zbyt monotonny ten most pownieneś dać a może inaczej ja bym dał różne te kładki czy jak się to tam zowi a gdzie niegdzie bym nie dał wogóle i te góry roszeczke za kańciaste

Napisano

dalej scena się tak głupio urywa, dalej wieśniacka flara dalej kiepski materał na góry, dalej kiepski amteriał wody, dalej kiepski amteriał mostu, dalej mostek za równy, jedyne co lepsze to to ze dałeś jakieś "niebo" bo na tym czarnym to było totalnie wieśniacko. Parcuj bo w porównaniu z autobusem czy budzikiem widać postępy

Napisano

to ja tylko w kwestii konstrukcji: dodaj liny odciągające te slupki na koncach kładki bo tak same z siebie to nie utrzymaja nawet ciezaru belek...

na reszcie sie nie znam wiec nie pomoge :)

milej pracy

Napisano

Dokladnie diabel tkwi w szczegolach i zrob cos z tymi gorami, ta tekstura przeraza juz chyba lepiej by wygladaly bez tekstury :/

Napisano

dobrze, ze sam potrafisz to zauważyć. zdecydowanie lepsza pierwsza wersja sceny. dopracuj tamto, popraw tekstury most itd. i bedzie dajmy na to git:)

Napisano

hehe...no dobra, widze ze dodales odciagi ale ale..jak dla odmiany te odciagi trzymaja sie ziemi ?? :) moze wbij w ziemie jakies male paliki pod skosem i na nich oplec te liny...

Napisano

no ta trawa czy co tam jest mi nie zbyt sie podoba. Ja bym zmienil na jakies wieksze deseczki w tym moscie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności