KLIK Napisano 28 Styczeń 2016 Napisano 28 Styczeń 2016 Witam, Troche wypadłem z tematu i planuję nowy sprzęt. W kwestii karty: gtx950 vs. gtx960 Z tego co rozumiem to gtx 950 dzięki podkręceniu nie odbiega dużo od gtx 960. Jednak różnica w cenie to jedynie 100zł. Pytanie czy warto wydać te 100zł:) Czy iść na całość i gtx 960 4gb oszczędzając na czymś innym w kompie?:) a i komp do max/vray/ps... grania raczej wcale:)
KLIK Napisano 29 Styczeń 2016 Autor Napisano 29 Styczeń 2016 Upraszczam pytanie - czy do pracy w maxie jakiekolwiek znaczenie ma ilość pamieci w karcie? biore gtx260 2gb i myślę czy warto dolożyć 100 i wziąć 4gb.
natas Napisano 29 Styczeń 2016 Napisano 29 Styczeń 2016 Jak zamarzy Ci się renderować na gpu to raczej ma więc ja bym dołożył.
stormwind Napisano 29 Styczeń 2016 Napisano 29 Styczeń 2016 Im więcej ramu tym więcej geometrii oraz tekstur (też w większych rozdzielczościach) możesz załadować i wyświetlić bez ryzyka zawieszenia/błędów/ograniczeń viewportu. 100 PLN za 2x ramu nie zastanawiałbym sie, duża ilość ramu na karcie jest też istotna jeżeli w przyszłości zdecydujesz się na rendering GPU.
materalia Napisano 31 Styczeń 2016 Napisano 31 Styczeń 2016 do samego viewportu w klasycznym programie 3D spokojnie wystarczy 2GB, brakująca ew. pamięć dla tekstur zostanie pobrana z RAM przez PCIx, chociaż to trzeba mieć sporo sporych tych tekstur. Brałbym raczej GTX950 OC 2GB, najtańszego, do ok. 700zł maks. z 2 wiatrakami:). Bym się jeszcze zorientował jak wypada GTX 750Ti 2GB w tym viewporcie, bo to jednak 200 zł mniej, a nawet dla plus kilkunastu% nie warto dopłacać tak dużo do GTX950/960. Rendering na GPU to zupełnie inna inszość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się