Napisano 11 Luty 20169 l Cześć, Ćwiczę sobie modelowanie hardsurface, Wrzucam skończone hi-poly Stena. Model pod wypalanie tekstur na low-poly. Zapraszam do komentowania :) Edytowane 10 Lipiec 20177 l przez Luukasz
Napisano 11 Luty 20169 l ładne cudo, w czym robione? - - - Połączono posty - - - No i w sumie to nie wiem jaki będzie low-poly wyglądało ale kilka detali jeszcze mógłbyś dodać.
Napisano 30 Kwiecień 20168 l Autor Dzięki, zagloowka: modeluję w Blenderze Zrobiłem w końcu lp i normalki :D
Napisano 9 Maj 20168 l Autor https://sketchfab.com/models/4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e?utm_source=oembed&utm_medium=embed&utm_campaign=4c7d51d47e884c1e91d60d73f1d0176e
Napisano 8 Wrzesień 20168 l Autor Postanowiłem, że poćwiczę sobie na prostszych modelach zanim zbiorę się za teksturowanie hanomaga. Na początek hełm: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Teksturowałem PS i Blenderze, ale będę niedługo ogarniać substance painter'a :)
Napisano 9 Wrzesień 20168 l Modele HP całkiem spoczko Ci wychodzą, ale z teksturowaniem to fakt, poćwiczyć trzeba. Widać bardzo że photoshop, olej i zrób od nowa w substance painterze - będzi eo niebo lepiej. Samo LP mogłoby być bardziej zaokrąglone, bo widać kanty. Hełmy niemieckie były afaik tłoczone z jednego kawałka blachy, a nie laminatu kilku warstw - dlatego detal który masz po prawej stronie (te 'wkruszenie' w warstwie stali) - conajwyzej warstwa farby ze starosci/rdzy odpadała: http://thumbs2.picclick.com/d/w1600/pict/252494298561_/German-WWII-WW2-Elite-Combat-Helmet-in-Normandy.jpg W mniej zniszczonych / młodszych hełmach, zniszczenia są bardziej powierzchniowe (pamiętajmy że musiała być to dośc wytrzymała stal, miała chronić głowę przed odłamkami): http://gwh.rockbridgeservic.netdna-cdn.com/wp-content/gallery/new-products/h33.jpg http://www.collectorsmilitaria.com/img/040113m42sdarmyhelmet/DSC00989.jpg Wiem że to nie dokładnie ten model, ale surface material widać. Pozdrawiam, A.
Napisano 18 Listopad 20168 l Autor Zrobiłem dwa pojazdy do moda Red Orchestry Samo diffuse, ok 23k tris na model: Tu więcej screenów i sketchfab: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg Przy okazji zrobiłem od nowa teksturkę hełmu w Substance Painterze: https://sketchfab.com/models/930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733?utm_campaign=930355138d7d45cb9e6cc67bac2ee733&utm_medium=embed&utm_source=oembed Edytowane 29 Czerwiec 20177 l przez Luukasz
Napisano 18 Listopad 20168 l Modele bardzo ładne, ale zmień renderer dodaj światła co najmniej 2. Kolorystyka zlewa się z tłem przez co nie są wyeksponowane należycie. Traci się na odbiorze pracy.
Napisano 29 Czerwiec 20177 l Autor Dzięki :D Jeszcze jeden z samym diffuse Teraz ćwiczę hard-surface, Walther p38, uczę się też na nim mayi :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto